موری 2 موزیک

موری 2 موزیک

وبلاگ دانلود اهنگ قدیم و جدید،وبلاگ موزیک،دانلود موزیک،ترانه های جدید و قدیمی،شنیدنی،ماندگار
موری 2 موزیک

موری 2 موزیک

وبلاگ دانلود اهنگ قدیم و جدید،وبلاگ موزیک،دانلود موزیک،ترانه های جدید و قدیمی،شنیدنی،ماندگار

دانلود اهنگ احمد آزاد بنام گله

دانلود اهنگ احمد آزاد بنام گله

Ahmad Azad - Gele


متن اهنگ



این روزا خیلی برام ناز میکنی

سر ناسازگاری ساز می کنی

هی چشاتو به رخ من می کشی

خیلی اون دور دورا پرواز می کنی

یادت رفته اون روزا تو با من پر می زدی

روزی صد بار می اومدی به خونم سر می زدی

یادت رفته اون روزا تو با من پر می زدی

روزی صد بار می اومدی به خونم سر می زدی

اولین روزی که من دیدم تورو تو نگاه تو به جز صفا نبود

توی حرفایی که با من می زدی خبری از کلک و ریا نبود

خودت اینجایی دلت جای دیگه

خونه کردی توی دل های دیگه

مگه یک دل رو به چندتا می سپرن

که به سر داری تو سودای دیگه

یادت رفته اون روزا تو با من پر می زدی

روزی صد بار می اومدی به خونم سر می زدی

یادت رفته اون روزا تو با من پر می زدی

روزی صد بار می اومدی به خونم سر می زدی


( mori2music@ کانال موری 2 موزیک سروش،ایتا،گپ،اینستگرام )


این روزا خیلی برام ناز می کنی

سر ناسازگاری ساز می کنی

هی چشاتو به رخ من می کشی

خیلی اون دور دورا پرواز می کنی

یادت رفته اون روزا تو با من پر می زدی

روزی صد بار می اومدی به خونم سر می زدی

یادت رفته اون روزا تو با من پر می زدی

روزی صد بار می اومدی به خونم سر می زدی

ای عشق دور مانده فراموش کن مرا

من آتشم ز داغ تو خاموش کن مرا

دانلود اهنگ احمد سعیدی بنام اثری بعد از تو

دانلود اهنگ احمد سعیدی بنام اثری بعد از تو

Ahmad Saeidi - Asari Bad Az To



متن اهنگ احمد سعیدی بنام اثری بعد از تو


گفتی و دستام و سرما بغل کرده قلبم یه کوره ی آتیش ِ
خونه ی تاریک و من و یه تقویمک
داره از اسم تو پر میشه
انقدر میشینم تا شاید پیدا شی برگردی و بازم مال ِ خودم باشی
اینجا بعد از تو هرروز بارون ِ
حس و حالم داغون ِ
اثری بعد از تو از من نمی مونه قلبم و نبودن تو می سوزونه
کی مثل ِ من قدر ِ اشکاتو میدونه؟!
بیا برگرد به این خونه
اثری بعد از تو از من نمی مونه قلبم و نبودن تو می سوزونه
کی مثل ِ من قدر ِ اشکاتو میدونه؟!
بیا برگرد به این خونه


( mori2music@ کانال موری 2 موزیک سروش،ایتا،گپ،اینستگرام )


ساعت ها دور از تو با خودم میشینم قلبم به تنهایی محکوم ِ
هرچی که کابوس ِ سمت من میریزه
زندگی بی تو نا آروم ِ
انقدر میشینم تا شاید پیدا شی برگردی و بازم مال ِ خودم باشی
اینجا بعد از تو.هرروز بارون ِ
حس و حالم داغون ِ
اثری بعد از تو از من نمی مونه قلبم و نبودن تو می سوزونه
کی مثل ِ من قدر ِ اشکاتو میدونه؟!
بیا برگرد به این خونه
اثری بعد از تو از من نمی مونه قلبم و. نبودن تو می سوزونه
کی مثل ِ من قدر ِ اشکاتو میدونه؟!
بیا برگرد به این خونه

دانلود اهنگ عهدیه بنام همراز

دانلود اهنگ عهدیه بنام همراز

Ahdiyeh - Hamraz


متن اهنگ 



هی پره پروازم با تو هم آوازم ♫♪


تویی تو این دنیا محرم هر رازم


من به تو مینازم، رازونیازم تویی ♫♪


نغمه سازم تویی، سوزوگدازم تویی


موندنی تر از همه بمون که بازم تویی ♫♪



من عاشق این سادگیم والا، من از ته دل اینو میگم والا


از مهربونیت خوبیاتو بازم کم گفتم اگه هر چی بگم والا ♫♪


قشنگترین ترانه ای برای من، تو دارویی به درد بی دوای من


دلبستگیم تویی تو دنیا امید من به امروز و به فردا ♫♪


مبادا بشکنی یه روز دلم رو



( mori2music@ کانال موری 2 موزیک سروش،ایتا،گپ،اینستگرام )



دلبستگیم تویی تو دنیا امید من به امروز و به فردا ♫♪


مبادا بشکنی یه روز دلم رو


من عاشق این سادگیم والا، من از ته دل اینو میگم والا ♫♪


از مهربونیت خوبیاتو بازم کم گفتم اگه هر چی بگم والا


هی پره پروازم با تو هم آوازم ♫♪



تویی تو این دنیا محرم هر رازم


من به تو مینازم، رازونیازم تویی ♫♪


نغمه سازم تویی، سوزوگدازم تویی


موندنی تر از همه بمون که بازم تویی ♫♪


من عاشق این سادگیم والا، من از ته دل اینو میگم والا



( mori2music@ کانال موری 2 موزیک سروش،ایتا،گپ،اینستگرام )



از مهربونیت خوبیاتو بازم کم گفتم اگه هر چی بگم والا ♫♪


قشنگترین ترانه ای برای من، تو دارویی به درد بی دوای من


دلبستگیم تویی تو دنیا امید من به امروز و به فردا ♫♪


مبادا بشکنی یه روز دلم رو


من عاشق این سادگیم والا، من از ته دل اینو میگم والا ♫♪


دانلود آهنگ عهدیه هم آواز


از مهربونیت خوبیاتو بازم کم گفتم اگه هر چی بگم والا

عید مبعث مبارک

اهنگهای قدیم و جدید،موری 2 موزیک،کانال موزیک،دانلود موزیک،ترانه های جدید و قدیمی،

اهنگ،موزیک،ترانه،موسیقی،دانلود،وبلاگ موزیک،

دانلود اهنگ اندی بنام نوروز

دانلود اهنگ اندی بنام نوروز

Andy - Norouz


متن اهنگ




عید نوروز اومده عید نوروز اومده توی قلب منو تو شادی امروز اومده عید نوروز اومده عید نوروز اومده توی قلب منو تو شادی امروز اومده شادی امروز اومده



همه جا پُر از گلای رنگارنگه وای چقدر دیدن این روزا قشنگه همه جا تاب و تب سال جدیده سال نو سالی پُر از عشقو امیده هیچکسی توی دلش غمی نداره همه جا همه جا همه جا وسوسه ی عطر بهاره


عید نوروز اومده عید نوروز اومده توی قلب منو تو شادی امروز اومده عید نوروز اومده عید نوروز اومده توی قلب منو تو شادی امروز اومده شادی امروز اومده


( @mori2music کانال موری 2 موزیک سروش،ایتا،گپ،اینستگرام )



دعا کنین سال ِ جدید پُر از عشقو صفا باشه سال ِ بهم رسیدن ِ تموم عاشقا باشه عید اومده تا که دلا دوباره مهربون بشن کاشکی همه تو سال ِ نو به آرزوشون برسن


عید نوروز اومده عید نوروز اومده توی قلب منو تو شادی امروز اومده عید نوروز اومده عید نوروز اومده توی قلب منو تو شادی امروز اومده شادی امروز اومده


( @mori2music کانال موری 2 موزیک سروش،ایتا،گپ،اینستگرام )


اومده از یه راه دور اومده باز عطر بهار سر اومده عمر خزون دیگه تو قلب ِ روزگار دوباره عید اومده و دنیا پُر از قشنگیه هرجا رو که نگاه کنی پُر از گلای رنگیه دوباره عید اومده و دنیا پُر از قشنگیه هرجا رو که نگاه کنی پُر از گلای رنگیه


عید نوروز اومده عید نوروز اومده توی قلب منو تو شادی امروز اومده عید نوروز اومده عید نوروز اومده توی قلب منو تو شادی امروز اومده شادی امروز اومده