موری 2 موزیک

موری 2 موزیک

وبلاگ دانلود اهنگ قدیم و جدید،وبلاگ موزیک،دانلود موزیک،ترانه های جدید و قدیمی،شنیدنی،ماندگار
موری 2 موزیک

موری 2 موزیک

وبلاگ دانلود اهنگ قدیم و جدید،وبلاگ موزیک،دانلود موزیک،ترانه های جدید و قدیمی،شنیدنی،ماندگار

دانلود اهنگ قاسم افشار بنام اسیر ( موری 2 موزیک mori2music@ )

دانلود اهنگ قاسم افشار بنام اسیر

Ghasem Afshar - Asir

حجم : 7,0

زمان : 6:02

فیسبوک،سروش،ایتا،آیگپ،گپ،روبیکا،tam tam،اینستگرام:

mori2music@

متن اهنگ قاسم افشار بنام اسیر

 

ای همه بودن وشدن، زاده شده برای من

شور ترانه های ناز، ای تو تمام خود من

شور ترانه های ناز، ای تو تمام خود من

بهانه گیر چشم تو تنها منم، تنها منم

منی که با یک اشاره میشکنم

ای نازکم با من بمون که شب اسیرم نکنه

شکستن دوباره ها تو غصه پیرم نکنه

میون این همه صدا

میون این همه غزل

منم هواخواه چشمات

عاشقم از روز ازل

برای التیام شب حضور تو یه مرحمه

برای خوندن از چشات ترانه وغزل کمه

ای نازکم با من بمون که شب اسیرم نکنه

شکستن دوباره ها تو غصه پیرم نکنه

ای همه بودن وشدن، زاده شده برای من

شور ترانه های ناز، ای تو تمام خود من

بودن تو حقیقته میون این همه فریب

تو جون پناه حادثه برای این من غریب

رونق بازدار غزل

که ساقی ترانه ای

ساحلی یک ساحل دور

دریای بی کرانه ای

ای نازکم با من بمون که شب اسیرم نکنه

شکستن دوباره ها تو غصه پیرم نکنه

ای همه بودن وشدن

زاده شده برای من

شور ترانه های ناز

ای تو تمام خود من

بودن تو حقیقته میون این همه فریب

تو جون پناه حادثه برای این من غریب

رونق بازدار غزل

که ساقی ترانه ای

ساحلی یک ساحل دور

دریای بی کرانه ای

ای نازکم با من بمون که شب اسیرم نکنه

شکستن دوباره ها تو غصه پیرم نکنه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد