موری 2 موزیک

موری 2 موزیک

وبلاگ دانلود اهنگ قدیم و جدید،وبلاگ موزیک،دانلود موزیک،ترانه های جدید و قدیمی،شنیدنی،ماندگار
موری 2 موزیک

موری 2 موزیک

وبلاگ دانلود اهنگ قدیم و جدید،وبلاگ موزیک،دانلود موزیک،ترانه های جدید و قدیمی،شنیدنی،ماندگار

دانلود اهنگ غلامحسین بنان بنام کاروان ( موری 2 موزیک mori2music@ )

دانلود اهنگ غلامحسین بنان بنام کاروان

Banan - Karvan

فیسبوک،سروش،ایتا،آیگپ،گپ،روبیکا،tam tam،اینستگرام:

mori2music@

متن اهنگ غلامحسین بنان بنام کاروان

 

همه شب نالم چون نی

که غمی دارم، که غمی دارم

دل و جان بردی اما

نشدی یارم، یارم

با ما بودی، بی ما رفتی

چون بوی گل به کجا رفتی

تنها ماندم، تنها رفتی

چو کاروان رود، فغانم از زمین، بر آسمان رود

دور از یارم، خون می‌بارم

فتادم از پا به ناتوانی

اسیر عشقم، چنان که دانی

رهایی از غم نمی‌توانم

تو چاره‌ای کن، که می‌توانی

گر ز دل برآرم آهی، آتش از دلم خیزد

چون ستاره از مژگانم، اشک آتشین ریزد

چو کاروان رود، فغانم از زمین، بر آسمان رود

دور از یارم، خون می‌بارم

نه حریفی تا با او غم دل گویم

نه امیدی در خاطر که تو را جویم

ای شادی جان، سرو روان، کز بر ما رفتی

از محفل ما، چون دل ما، سوی کجا رفتی

تنها ماندم، تنها رفتی

به کجایی غمگسار من، فغان زار من بشنو بازآ، بازآ

از صبا حکایتی ز روزگار من بشنو بازآ

بازآ سوی رهی

چون روشنی از دیده ما رفتی

با قافله باد صبا رفتی

تنها ماندم، تنها رفتی

دانلود اهنگ بهرام پاییز بنام گل بارون ( موری 2 موزیک mori2music@ )

دانلود اهنگ بهرام پاییز بنام گل بارون

Bahram Paeiz - Gole Baroon

فیسبوک،سروش،ایتا،آیگپ،گپ،روبیکا،tam tam،اینستگرام:

mori2music@

متن اهنگ بهرام پاییز بنام گل بارون

باز خیال تو داره می بره

به هوای تو چشم های منو

تا به آسمون تا باغ بارون به رنگین کمون

می بره بازم واسه تماشا می بره منو تا شهر رویا اون وره ابرااا

لحظه به لحظه خاطره هاتو کوچه به کوچه زنگ صداتو

تویه بیداری یا که توی خواب

میبره دلو تا باغ مهتاب

ای گل بارون باغ آسمون

ای گل بارون باغ آسمون

مثل چتری از خیاله

سرنوشت ماه و ساله

دیدن تو باز محاله

قصه سنگ و بلوره

باز اسیر سایه نوره

راه آسمون چه دوره

ای گل بارون باغ آسمون

ای گل بارون باغ آسمون

باز خیال تو داره می بره

به هوای تو چشم های منو

تا به آسمون تا باغ بارون به رنگین کمون

دانلود اهنگ بهرام حصیری بنام با تو خوشه زمونه ( موری 2 موزیک mori2music@ )

دانلود اهنگ بهرام حصیری بنام با تو خوشه زمونه

Bahram Hasiri - Ba To Khosheh Zamooneh

فیسبوک،سروش،ایتا،آیگپ،گپ،روبیکا،tam tam،اینستگرام:

mori2music@

متن اهنگ بهرام حصیری بنام با تو خوشه زمونه

دلم گرفتی تو چه بی بهونه

آیینه ام خالی از آسمونه

تو مهربون ترینی ای نازنین

کی میتونه قدر تو رو بدونه

دلم گرفت با تو خوشه زمونه

کاش کی بگی یه حرف عاشقونه

دلم برات پر میکشه دوباره

مثل پرستویی که بی قراره

آسمون سینه من تاریکه

تو چشم تو یه باغ پرستاره

دلم گرفتی تو چه بی بهونه

آیینه ام خالی از آسمونه

تو مهربون ترینی ای نازنین

کی میتونه قدر تو رو بدونه

دلم گرفت با تو خوشه زمونه

کاش کی بگی یه حرف عاشقونه

دانلود اهنگ بهرام فروهر بنام اشک ( موری 2 موزیک mori2music@ )

دانلود اهنگ بهرام فروهر بنام اشک

Bahram Forouhar - ASHK

فیسبوک،سروش،ایتا،آیگپ،گپ،روبیکا،tam tam،اینستگرام:

mori2music@

متن اهنگ بهرام فروهر بنام اشک

 اشک چشم تو چکیده 

 روی گونه هات دویده 

 دل هر سنگ رو شکسته 

 تا به قلب من رسیده 

 تا به قلب من رسیده 

 ساقی امشب اون چشماته 

 مستی هم از اون نگاته 

 با سیل نازنینم 

 سر من روی شونه هاته 

 سر من روی شونه هاته 

 شراره از دو چشمونت میباره 

 غزل خونه نگاهت بی قراره 

 نوک مژگون تو خورده به قلبم 

 عاشق عاشق کشون دیوونه واره 

 عاشق عاشق کشون دییونه باله 

 قبله ایم سوی چشاته آرزو غم تو نگاته 

 همه میگن چشم آهو من میگم جفت چشاته 

 من میگم جفت چشاته 

 اشک چشم تو چکیده 

 از ته چشمه رمیده 

 دل هر سنگ رو شکسته 

 تا به دست من رسیده 

 تا به دست من رسیده 

 ساقی امشب اون چشماته 

 مستی هم از اون نگاته 

 با سیل نازنینم 

 سر من روی شونه هاته 

 سر من روی شونه هاته 

 شراره از دو چشمونت میباره 

 غزل خونه نگاهت بی قراره 

 نوک مژگون تو خورده به قلبم 

 عاشق عاشق کشون دیوونه واره 

 عاشق عاشق کشون دییونه باله 

 قبله ایم سوی چشاته آرزو غم تو نگاته 

 همه میگن چشم آهو من میگم جفت چشاته 

 من میگم جفت چشاته 

 گل سرخ رنگ لباته 

 قناری مست صداته 

 می دونی دلم همیشه 

 عاشق حال و هواته 

 میدونی دلم همیشه 

 عاشق حال و هواته 

 میدونی دلم همیشه 

 عاشق حال و هواته 

دانلود اهنگ بهادر بنام دنیام ( موری 2 موزیک mori2music@ )

دانلود اهنگ بهادر بنام دنیام

Bahador - Donyam

فیسبوک،سروش،ایتا،آیگپ،گپ،روبیکا،tam tam،اینستگرام:

mori2music@

متن اهنگ بهادر بنام دنیام

تو گرفتی دلمو تو دست مگه بهتر از اینم هست

که اینجوری به آرامش رسیدم

من با تو عاشقم همیشه بی تو هیچ جوری نمیشه

من این احساسو با عشق تو دیدم

حالت نگاهتو خیلی دوست دارم که چشم از اون چشات برنمیدارم

همینو میخوام بمونی برام عشقم

کنار تو دیگه تنهایی میره پیش تو دل من نمیگیره

تو هستی پیشم هوایی میشم عشقم

حالت نگاهتو خیلی دوست دارم که چشم از اون چشات برنمیدارم

همینو میخوام بمونی برام عشقم

کنار تو دیگه تنهایی میره پیش تو دله من نمیگیره

تو هستی پیشم هوایی میشم عشقم

دل به عشق من بده بیا چه خوبه با تو این هوا

آخه تو رو یه جور دیگه میخوام

من میخوام حس خوبتو دوست دارم بدونی که تو

شدی مهم ترین آدم دنیام

حالت نگاهتو خیلی دوست دارم که چشم از اون چشات برنمیدارم

همینو میخوام بمونی برام عشقم

کنار تو دیگه تنهایی میره پیش تو دل من نمیگیره

تو هستی پیشم هوایی میشم عشقم

حالت نگاهتو خیلی دوست دارم که چشم از اون چشات برنمیدارم

همینو میخوام بمونی برام عشقم

کنار تو دیگه تنهایی میره پیش تو دله من نمیگیره

تو هستی پیشم هوایی میشم عشقم

دانلود اهنگ بابک رهنما بنام دست منو بگیر ( موری 2 موزیک mori2music@ )

دانلود اهنگ بابک رهنما بنام دست منو بگیر

Babak Rahnama - Daste Mano Begir

فیسبوک،سروش،ایتا،آیگپ،گپ،روبیکا،tam tam،اینستگرام:

mori2music@

متن اهنگ بابک رهنما بنام دست منو بگیر 

 

دست منو بگیر. حس منو بفهم

آشنایی با تو کار خدا بود

دست منو بگیر. حس منو بفهم

آشنایی با تو کار خدا بود

منو شبهایی که سردو خاموشه

آواره لحظه آواره لحظه

چرا از پلک شب تنهایی

دیواره لحظه دیواره لحظه

دست منو بگیر. حس منو بفهم

آشنایی با تو کار خدا بود

منو احساسی که از عشق لبریزه

بارون و بوسه بارون و بوسه

داره از موج نگاهم میریزه

بارون و بوسه بارون و بوسه

دست منو بگیر. حس منو بفهم

آشنایی با تو کار خدا بود