موری 2 موزیک

موری 2 موزیک

وبلاگ دانلود اهنگ قدیم و جدید،وبلاگ موزیک،دانلود موزیک،ترانه های جدید و قدیمی،شنیدنی،ماندگار
موری 2 موزیک

موری 2 موزیک

وبلاگ دانلود اهنگ قدیم و جدید،وبلاگ موزیک،دانلود موزیک،ترانه های جدید و قدیمی،شنیدنی،ماندگار

دانلود اهنگ فرهاد جواهر کلام بنام بازید در نیار ( موری 2 موزیک mori2music@ )

دانلود اهنگ فرهاد جواهر کلام بنام بازید در نیار

Farhad Javaher Kalam - Bazi Dar Nayar

 

فیسبوک،سروش،ایتا،آیگپ،گپ،روبیکا،tam tam،اینستگرام:

mori2music@

متن اهنگ فرهاد جواهر کلام بنام بازید در نیار

بازی در نیار دلمو پس بیار

دلم ازت پره این ها همش کنار

دست رو دست نذار دلمو پس بیار

زخمی که زدی مونده یادگار

دیگه خسته شدم از بهونه هات

مثل قفس شده برام رنگ چشات

این آخر کار بازی در نیار

آموند موزیک

بازی در نیار بازی در نیار

بازی در نیار دلمو پس بیار

دلم ازت پره این ها همش کنار

دست رو دست نذار دلمو پس بیار

زخمی که زدی مونده یادگار

دیگه خسته شدم از بهونه هات

مثل قفس شده برام رنگ چشات

این آخر کار بازی در نیار

بازی در نیار بازی در نیار

از تو خسته ام دل شکسته ام

سهم من از چشات شده غصه و غم

دیگه با تو بدم قیدت رو زدم

من بد شدن و مثله تو بلدم

بازی در نیار دلمو پس بیار

دلم ازت پره این ها همش کنار

دست رو دست نذار دلمو پس بیار

زخمی که زدی مونده یادگار

دیگه خسته شدم از بهونه هات

مثل قفس شده برام رنگ چشات

این آخر کار بازی در نیار

دلم رو پس بیار تو آخرین قرار

دست رو دست نذار دلمو پس بیار

زخمی که زدی مونده یادگار

دیگه خسته شدم از بهونه هات

مثل قفس شده برام رنگ چشات

این آخر کار بازی در نیاردلم رو پس بیار تو آخرین قرار