موری 2 موزیک

موری 2 موزیک

وبلاگ دانلود اهنگ قدیم و جدید،وبلاگ موزیک،دانلود موزیک،ترانه های جدید و قدیمی،شنیدنی،ماندگار
موری 2 موزیک

موری 2 موزیک

وبلاگ دانلود اهنگ قدیم و جدید،وبلاگ موزیک،دانلود موزیک،ترانه های جدید و قدیمی،شنیدنی،ماندگار

دانلود اهنگ گوگوش بنام دنیا وفا نداره ( موری 2 موزیک mori2music@ )

دانلود اهنگ گوگوش بنام دنیا وفا نداره

Googoosh - Donyaa Vafaa Nadaareh

حجم : 3,91

زمان : 4:09

فیسبوک،سروش،ایتا،آیگپ،گپ،روبیکا،tam tam،اینستگرام:

mori2music@

متن اهنگ گوگوش بنام دنیا وفا نداره

پشت دروازه چشمات همیشه حرف منه

غم تو خوب داره آتیش توی جونم میزنه

از خجالت نمیتونم تو چشات نگاه کنم

دروازه بون نگاهت منو با چوب میزنه

خودت اینو میدونی دنیا وفا نداره

بیا تا دو تا بشیم یه دست صدا نداره

خودت اینو میدونی دنیا وفا نداره

بیا تا دو تا بشیم یه دست صدا نداره

میدونم مثل دلم تنگه دلت

دل من شیشه و از سنگه دلت

وقتی بات حرف میزنم تو با من قهر میکنی

واسه چی زندگی رو تو به من زهر میکنی

خودت اینو میدونی دنیا وفا نداره

بیا تا دو تا بشیم یه دست صدا نداره

خودت اینو میدونی دنیا وفا نداره

بیا تا دو تا بشیم یه درست صدا نداره

پشت دروازه چشات همیشه حرف منه

غم تو خوب داره آتیش توی جونم میزنه

از خجالت نمیتونم تو چشات نگاه کنم

دروازه بون نگاهت منو با چوب میزنه

خودت اینو میدونی دنیا وفا نداره

بیا تا دو تا بشیم یه دست صدا نداره

خودت اینو میدونی دنیا وفا نداره

بیا تا دو تا بشیم یه دست صدا نداره

میدونم مثل دلم تنگه دلت

دل من شیشه و از سنگه دلت

وقتی بات حرف میزنم تو با من قهر میکنی

واسه چی زندگی رو تو به من زهر میکنی

خودت اینو میدونی دنیا وفا نداره

بیا تا دو تا بشیم یه دست صدا نداره

خودت اینو میدونی دنیا وفا نداره

بیا تا دو تا بشیم یه دست صدا نداره

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد