موری 2 موزیک

موری 2 موزیک

وبلاگ دانلود اهنگ قدیم و جدید،وبلاگ موزیک،دانلود موزیک،ترانه های جدید و قدیمی،شنیدنی،ماندگار
موری 2 موزیک

موری 2 موزیک

وبلاگ دانلود اهنگ قدیم و جدید،وبلاگ موزیک،دانلود موزیک،ترانه های جدید و قدیمی،شنیدنی،ماندگار

دانلود اهنگ فریدون فروغی بنام گرفتار ( موری 2 موزیک mori2music@ )

دانلود اهنگ فریدون فروغی بنام گرفتار

Fereydoon Forooghi - GEREFTAR

حجم : 4,4

زمان : 4:44

فیسبوک،سروش،ایتا،آیگپ،گپ،روبیکا،tam tam،اینستگرام:

mori2music@

متن اهنگ فریدون فروغی بنام گرفتار

وقتی که ، دستای باد

قفس مرغ گرفتارو شکست ، شوق پروازو نداشت

وقتی که چلچله ها

خبر فصل بهارو می دادن ، عشق آوازو نداشت

دیگه آسمون براش ، فرقی با قفس نداشت

واسه پرواز بلند ، تو پرش هوس نداشت

شوق پرواز ، توی ابرا ، سوی جنگلای دور

دیگه رفته از خیال اون پرنده صبور

اما لحظه ای رسید

لحظه پریدن و رها شدن ، میون بیم و امید

لحظه ای که پنجره ، بغض دیوارو شکست

نقش آسمون صاف ، میون چشاش نشست

مرغ خسته پر کشید و افق روشنو دید

تو هوای تازه دشت ، به ستاره ها رسید

لحظه ای پاک و بزرگ ، دل به دریا زد و رفت

با یه پرواز بلند تن به صحرا زد و رفت

دانلود اهنگ فریدون فرخزاد بنام در و وا نمیکنم ( موری 2 موزیک mori2music@ )

دانلود اهنگ فریدون فرخزاد بنام در و وا نمیکنم

Fereydoon Farokhzad - Daro va Nemikonam

حجم : 3,2
زمان : 3:19

فیسبوک،سروش،ایتا،آیگپ،گپ،روبیکا،tam tam،اینستگرام:

mori2music@

متن اهنگ فریدون فرخزاد بنام در و وا نمیکنم

اگه ماه از آسمون پایین بیاد در بزنه

اگه مرغ بخت و اقبال ســـــــرم پر بزنه

اگه رعد آسمون داد بزنه

رو سرم هزار تا فریاد بزنه

چون تو مهمون منی درو وا نمی کنم

مونس جون منی درو وا نمی کنم

درو وا نمی کنم نه درو وا نمی کنم

اگه بر بال هما تخت سلیمون بزارن

پریا هدیه برام تاج جواهر بیارن

ستاره ها زمین بیان در بزنن

شب تا سحر صد بار به من سر بزنن

چون تو مهمون منی درو وا نمی کنم

مونس جون منی درو وا نمی کنم

درو وا نمی کنم نه درو وا نمی کنم

اگه از قصر بلند آسمون

اکه از بهشت عشق پریون

کنیزای مو طلایی سحر

بیارن هزارتا مژده و خبر

ستاره ها پایین بیان در بزنن

شب تا سحر بیان صدبار به من سر بزنن

چون تو مهمون منی درو وا نمی کنم

مونسجون منی درو وا نمی کنم

درو وا نمی کنم نه درو وا نمی کنم

دانلود اهنگ فریدون آسرایی بنام گل هیاهو ( موری 2 موزیک mori2music@ )

دانلود اهنگ فریدون آسرایی بنام گل هیاهو

Fereydoon Asraei - Gol E Hayahoo

حجم : 4,0

زمان : 4:12

فیسبوک،سروش،ایتا،آیگپ،گپ،روبیکا،tam tam،اینستگرام:

mori2music@

متن اهنگ فریدون آسرایی بنام گل هیاهو

آهای خوشگل عاشق آهای عمر دقایق

آهای وصله به موهای تو سنجاق شقایق

آهای ای گل شب‌بو آهای گل هیاهو

آهای طعنه زده چشم تو به چشمای آهو

دلم لاله عاشق آهای بنفشه تر

نکن غنچه نشکفته قلبم رو تو پرپر

من که دل به تو دادم چرا بردی ز یادم

بگو با من عاشق چرا برات زیادم

آهای صدای گیتار آهای قلب رو دیوار

اگه دست توی دستام نذاری خدانگهدار

خدانگهدا

دلت یاس پراحساسه آی مریم نازم

تا اون روزی که نبضم بزنه ترانه‌سازم

برات ترانه‌سازم تو آهنگی و سازم

بیا برات میخوام از این صدا قفس بسازم

آهای خوشگل عاشق آهای عمر دقایق

آهای وصله به موهای تو سنجاق شقایق

آهای ای گل شب‌بو آهای گل هیاهو

آهای طعنه زده چشم تو به چشمای آهو

دلم لاله عاشق آهای بنفشه تر

نکن غنچه نشکفته قلبم رو تو پرپر

من که دل به تو دادم چرا بردی ز یادم

بگو با من عاشق چرا برات زیادم

آهای صدای گیتار آهای قلب رو دیوار

اگه دست توی دستام نذاری خدانگهدار

خدانگهدار

آهای خوشگل عاشق آهای عمر دقایق

آهای وصله به موهای تو سنجاق شقایق

آهای ای گل شب‌بو آهای گل هیاهو

آهای طعنه زده چشم تو به چشمای آهو

دلم لاله عاشق آهای بنفشه تر

نکن غنچه نشکفته قلبم رو تو پرپر

من که دل به تو دادم چرا بردی ز یادم

بگو با من عاشق چرا برات زیادم

آهای صدای گیتار آهای قلب رو دیوار

اگه دست توی دستام نذاری خدانگهدار

خدانگهدار

دلت یاس پراحساسه آی مریم نازم

تا اون روزی که نبضم بزنه ترانه‌سازم

برات ترانه‌سازم تو آهنگی و سازم

بیا برات میخوام از این صدا قفس بسازم

آهای خوشگل عاشق آهای عمر دقایق

آهای وصله به موهای تو سنجاق شقایق

آهای ای گل شب‌بو آهای گل هیاهو

آهای طعنه زده چشم تو به چشمای آهو

دلم لاله عاشق آهای بنفشه تر

نکن غنچه نشکفته قلبم رو تو پرپر

من که دل به تو دادم چرا بردی ز یادم

بگو با من عاشق چرا برات زیادم

آهای صدای گیتار آهای قلب رو دیوار

اگه دست توی دستام نذاری خدانگهدار

دانلود اهنگ فرشته بنام غریبه ( موری 2 موزیک mori2music@ )

دانلود اهنگ فرشته بنام غریبه

Fereshteh - Gharibeh

حجم : 4,9

زمان : 5:15

 

فیسبوک،سروش،ایتا،آیگپ،گپ،روبیکا،tam tam،اینستگرام:

mori2music@

متن اهنگ فرشته بنام غریبه

غریبه بی تو من یه کوه دردم

غریبه بی تو مُرد دستای سردم

غریبه خوونه ی دل توو کویره

غریبه بی تو دل تنها میمیره

تو رفتی خونه ام رو غم گرفته

غریبه باز دلم ماتم گرفتته

تورفتی و نکردی از دلم یاد

غریبه ناله ام همزاد فریاد

غریبه ناله ام همزاد فریاد

نمیبینی که من تنها و خسته ام

نمیبینی چطور بی تو شکسته ام

غریبه روودم و گُم کرده دریا

شدم خسته ازین امروز و فردا

شدم خسته ازین حال و هیاهوو

غریبه دشتم و گُم کرده آهوو

حالا یک سرزمینی ترد و سختم

غریبه کینه بهش آشفته بختم

غریبه کینه بهش آشفته بختم

دانلود اهنگ فتانه بنام پنجره ( موری 2 موزیک mori2music@ )

دانلود اهنگ فتانه بنام پنجره

Fattaneh - Panjere

حجم : 4,3

زمان : 4:35

فیسبوک،سروش،ایتا،آیگپ،گپ،روبیکا،tam tam،اینستگرام:

mori2music@

متن اهنگ فتانه بنام پنجره

پنجره رو نبندین

بهار و من ببینم

از باغچه های پر گل

فقط یه گُل میچینم

فقط یه گُل میچینم

به اشک من نخندین

آخه فصل بهاره

اشکهای گرم چشمام

هدیه ی روزگاره

هدیه ی روزگاره

آفتاب بعد بارون

عشق و به یاد میاره

خاطره ی جوونی

گُل توو دِلا میکاره

دیگه کارش تمومه

مکتب عاشقونه

از عشق و شور و مستی

فقط یادی می مونه

محبتی نمونده

عاشقا دل شکستن

خداحافظ عزیزم

درهای عشق و بستن

غبار بی وفایی

آینه رو پوشونده

پنجره رو نبندین

چیزی دیگه نمونده

دیگه چیزی نمونده

دانلود اهنگ فاتح نورایی بنام وداع آخر ( موری 2 موزیک mori2music@ )

دانلود اهنگ فاتح نورایی بنام وداع آخر

Fateh Nooraei - Vedae Akhar

حجم : 3,7

زمان : 3:54

فیسبوک،سروش،ایتا،آیگپ،گپ،روبیکا،tam tam،اینستگرام:

mori2music@

متن اهنگ فاتح نورایی بنام وداع آخر

توی این شبای دلگیر تو بیا پناه من باش

توی تنهایی شکستم بیا تکیه گاه من باش

دلم از غربت اینجا بی تو بدجوری گرفته

بیا می دونم که یادم هنوز از یادت نرفته

نذار اون نگاه آخر آخرین وداع ما شه

دل بده به خواهش من دستامون نذار جدا شه

دوباره منو صدا کن، ببرم تا لب رویا

بی تو امروزو نمی خوام برسون منو به فردا

دوباره منو صدا کن دلمو بازم بلرزون

هر چی فانوسه بسوزون شبو از صدات بترسون

نذار این بلور اشکام، طعمه ی خاک سیاه شه

من می خوام عکس من و تو توی قاب کهنه باشه

پا بذار رو چشم خیسم

شیشه ی این شبو بشکن

نذار عمر این جدایی

برسه به مردن من

دانلود اهنگ فرزین بنام اگه سوختیم ( موری 2 موزیک mori2music@ )

دانلود اهنگ فرزین بنام اگه سوختیم

Farzin - Age Sookhtim

حجم : 6,3

زمان : 6:47

فیسبوک،سروش،ایتا،آیگپ،گپ،روبیکا،tam tam،اینستگرام:

mori2music@

متن اهنگ فرزین بنام اگه سوختیم

اگر سوختیم

باهم سوختیم

اگر ساختیم

باهم ساختیم

اگر بردیم

باهم بردیم

اگر باختیم

باهم باختیم

اگر بیش و اگر کم بود

توو قلبامون اگر غم بوود

واسه هر جفتمون شادی

واسه هر دوتا ماتم بود

نبند ای نازنین من

به روی من همه درها

نخواهم رفت بعد ازین

به زیر بار منتها

ننال از نارسایی ها

نزن حرف از جدایی ها

به یک اندازه خوشبختی

به یک اندازه بدبختی

تمام لحظه ها یکسان

به یک اندازه سرسختی

پس از آن همنوازیها

همه دیوانه بازیها

پس از آن راه طولانی

پس از اون چاره سازیها

نبند ای نازنین من

به روی من همه درها

نخواهم رفت بعد ازین

به زیر بار منتها

ننال از نارسایی ها

نزن حرف از جدایی ها

 

دانلود اهنگ اندی بنام نوروز ( موری 2 موزیک mori2music@ )

دانلود اهنگ اندی بنام نوروز

Andy - Norouz

 

فیسبوک،سروش،ایتا،آیگپ،گپ،روبیکا،tam tam،اینستگرام:

mori2music@

متن اهنگ اندی بنام نوروز

 

عید نوروز اومده،عید نوروز اومده،توی قلب منو تو شادی امروز اومده

همجا پر از گلای رنگو رنگه

وای چقد دیدن این روزا قشنگه

همجا تابو تب سال جدیده

سال نو سالی پر از عشقو امیده

هیچکسی توی دلش غمی نداره

همجا همجا همجا وسوسه عید بهاره

عید نوروز اومده،عید نوروز اومده،توی قلب منو تو شادی امروز اومده

دعا کنید سال جدید پر از عشقو صفا باشه

ساله بهم رسیدن تموم عاشقا باشه

عید اومده تاکه دلا دوباره مهربون بشن

کاشکی همه تو سال نو به آرزوشون برسن

عید نوروز اومده،عید نوروز اومده،توی قلب منو تو شادی امروز اومده

اومده از یه راه دور

اومده باز عطر بهار

سر اومده عمر خزون دیگه تو قلب روزگار

دوباره عید اومدو دنیا پر از دنیا پر از قشنگه

هرجا رو نگاه کنی پر از گلای زنگیه

عید نوروز اومده،عید نوروز اومده،توی قلب منو تو شادی امروز اومده

سال نو مبارک ( موری 2 موزیک mori2music@ )

حالِ نیکو،فالِ نیکو؛ سهم هر روزِ شما

شاد وپیروز ومبارک باد نوروزِ شما

هر دم و هرروزتان سرشار احوالاتِ ناب،

لحظه هاتان شادِشاد و دلخوشیتان بی حساب!

سال نو مبارک

آغاز سمفونی بهار مبارک باد

 

فیسبوک،سروش،ایتا،آیگپ،گپ،روبیکا،tam tam،اینستگرام:

mori2music@

وبلاگهای موری 2 موزیک

http://mori2music.blogfa.com

http://mori2music.blogsky.com