موری 2 موزیک

موری 2 موزیک

وبلاگ دانلود اهنگ قدیم و جدید،وبلاگ موزیک،دانلود موزیک،ترانه های جدید و قدیمی،شنیدنی،ماندگار
موری 2 موزیک

موری 2 موزیک

وبلاگ دانلود اهنگ قدیم و جدید،وبلاگ موزیک،دانلود موزیک،ترانه های جدید و قدیمی،شنیدنی،ماندگار

دانلود اهنگ علیشمس و مهدی جهانی بنام عادت کردم ( موری 2 موزیک mori2music@ )

دانلود اهنگ علیشمس و مهدی جهانی بنام عادت کردم

( Alishmas - Adat Kardam ( Ft Mehdi Jahani 

فیسبوک،سروش،ایتا،آیگپ،گپ،روبیکا،tam tam،اینستگرام:

mori2music@

وبلاگ های موری 2 موزیک

http://mori2music.blogfa.com

http://mori2music.blogsky.com 

متن اهنگ علیشمس و مهدی جهانی بنام عادت کردم

اگه از هم چدا باشیــم

حالِ من خیلی بد میشهـــ

نمیدونم میتونی تو

بمونی تا همیشه

عادت کردم بِت

به همین خنده یِ زیبات

عادت کردم

هِی جان ، هی جان

عادت کردم

به آروم بودنِ چشمات

عادت کردم

هِی جان ، هی جان

عادت کردم 

به همین خنده یِ زیبات

عادت کردم

هِی جان ، هی جان

عادت کردم

به آروم بودنِ چشمات

عادت کردم

هِی جان ، هی جان

بهت عادت کردم نه راحت تَر از تو

با هیشکی نیستم منِ لامصب

وابسته ــَم ، وقتی دوری طاقت کم

دلِ من تو رو باور کرد

حتی استراحت بی تو دیگه حالِش نیست

چجوری بخوابم وقتی سرت رو بالشت نیست

وقتی هستی خوب

وقتی نیستی 

اخما توو هم و همه لباسا مشکی

وقتی صبح پا میشی کنار من و 

راه میریم کنارِ هم توو خیابون همه چِشما رو مائه

راه میریم و این شهر خوشحاله

به خودش میباله که توو دلش ما رو داره

الآن به تو دارم یه حسی که نمیدونم داره چه اسمی

WoW

ولی تو باید مالِ من باشی آره شده به هر طلسمی

پُرم از حسِ خوشبختی

با تو آسون میشه سختی

با تو آروم میشه قلبم

چه خوبه هم دمَم هستی

دیوونــــم

دیوونتم بخدا

نمیشه از تو جدا

دنیامی

دیوونــــم

دیوونتم بخدا

نمیشه از تو جدا

همرامی

عادت کردم بِت

به همین خنده یِ زیبات

عادت کردم

هِی جان ، هی جان

عادت کردم

به آروم بودنِ چشمات

عادت کردم

هِی جان ، هی جان

عادت کردم

به همین خنده یِ زیبات

عادت کردم

هِی جان ، هی جان

عادت کردم

به آروم بودنِ چشمات

عادت کردم

هِی جان ، هی جان

عادت کردم

عادت کردم

به آروم بودنِ چشمات

عادت کردم

هِی جان ، هی جان

 

دانلود اهنگ علیرضا طلیسچی بنام لج میکنی ( موری 2 موزیک mori2music@ )

دانلود اهنگ علیرضا طلیسچی بنام لج میکنی

Alireza Talischi - Laj Mikoni

فیسبوک،سروش،ایتا،آیگپ،گپ،روبیکا،tam tam،اینستگرام:

mori2music@

وبلاگ های موری 2 موزیک

http://mori2music.blogfa.com

http://mori2music.blogsky.com 

متن اهنگ علیرضا طلیسچی بنام لج میکنی

هی لج میکنی لج میکنی با من خسته

باور نداری قامت من یه روز شکسته

هی لج میکنی بهونه میگیری عروسک

کم کم به تو دارم میکنم تو عشقمون شک

دائم میگیری بهونه هستی تو بداخلاق

فک کردی تکی بری میمونه رو دلم داغ

فک کردی کی هستی که همش واست بمیرم

نه اینطوریام نیست دیگه از عشق تو سیرم

نه اینطوریام نیست،دیگه از عشق تو سیرم

نه اینطوریام نیست دیگه از عشق تو سیرم

هی لج میکنی لج میکنی با من خسته

باور نداری قامت من یه روز شکسته

بردارو ببر از تو اتاق هرچی که داری

به پا دلتو تو کنج قلبم جا نزاری

آتیش میسوزونی تا بگی هنوز تو هستی

چشمامو به روی عاشقیت خود تو بستی

هرچی رو نیارم تورو تو قصه میارم

تا فک نکنی که عاشقم یا کم میارم

تا فک نکنی که عاشقم،یا کم میارم

دیگه از عشق تو سیرم

من از عشق تو سیرم

دیگه از عشق تو سیرم

 

دانلود اهنگ علیرضا قمیشی بنام بی رحم ( موری 2 موزیک mori2music@ )

دانلود اهنگ علیرضا قمیشی بنام بی رحم

Alireza Ghomayshi - Bi Rahm

فیسبوک،سروش،ایتا،آیگپ،گپ،روبیکا،tam tam،اینستگرام:

mori2music@

وبلاگ های موری 2 موزیک

http://mori2music.blogfa.com

http://mori2music.blogsky.com 

متن اهنگ علیرضا قمیشی بنام بی رحم

 

بی رحم تویی با دوتا چشمای وحشی

بی رحم چه جوری میتونی تو عوض شی

بی رحم مگه جرمه عاشقت هستم

بی رحم میدونی که من از ادما خستم

بی رحم تر از این که تو هستی نمیشه

بی رحم بودی با دل من تو همیشه

بی رحم دوست دارم تو رو از دل و جونم

بی رحم تر از این بشی امونم

آخه بی رحم عشق من معلومه تو چشام

آخه بی رحم من غیر از عشق از تو چی میخوام

تو نگاه نکن چشمامو

نبین این همه اشکامو

عادته برام بی رحمی

تو عوض کن دنیامو

یه عالم عشق میبینم

توی حرفای بی رحمت

اصن همه حسا انگار شده بی رحمی سهمت

بی رحم بشی یا نشی عاشقتم من

حتما یه ذره دوست داری منو حتما

بی رحم همینم خوبه سردیو هستی

تنها تو قلب ساده من رو شکستی

بی رحم اگه باشی و باشی چه خوبه

بی رحم مثل بغض های تنگ غروبه

بی رحم غمو توی چشام تو ندیدی

بی رحم دیدی به اخر قصه رسیدی

آخه بی رحم عشق من معلومه تو چشام

آخه بی رحم من غیر از عشق از تو چی میخوام

تو نگاه نکن چشمامو

نبین این همه اشکامو

عادته برام بی رحمی

تو عوض کن دنیامو

یه عالم عشق میبینم

توی حرفای بی رحمت

اصن همه حسا انگار شده بی رحمی سهمت

دانلود اهنگ علیرضا فرد بنام محال ( موری 2 موزیک mori2music@ )

دانلود اهنگ علیرضا فرد بنام محال

Alireza Fard - Mahal

فیسبوک،سروش،ایتا،آیگپ،گپ،روبیکا،tam tam،اینستگرام:

mori2music@

وبلاگ های موری 2 موزیک

http://mori2music.blogfa.com

http://mori2music.blogsky.com 

متن اهنگ علیرضا فرد بنام محال

دوباره حس و حال من شبیه روز اول شد

غم دنیا رو سینـم بود بازم با دیدنت حل شد

از این دلشوره می ترسم من این احساس و می شناسم

حواسم جمع هیچ چی نیست فقط روی تو حساسم

فقط روی تو حساسم

دلم بدجوری این روزا می خواد من از سرش واشم

می ترسم از خودم شاید دوباره عاشقت باشم

بازم یخ میزنه دستام تنم بدجوری تب داره

اونی که عاشقم بوده داره تنهام میزاره

ببین حالا بدون تو دارم دنیام و می سازم

به تو فکر میکنم اما دارم تقدیر و می بازم

به آغوش تو محتاجم تو این روزای تنهایی

هنوز درگیر کابوسم همین کابوس تنهایی

دلم بدجوری این روزا می خواد من از سرش واشم

می ترسم از خودم شاید دوباره عاشقت باشم

بازم یخ میزنه دستام تنم بدجوری تب داره

اونی که عاشقم بوده داره تنهام میزاره

دلم بدجوری این روزا می خواد من از سرش واشم

می ترسم از خودم شاید دوباره عاشقت باشم

بازم یخ میزنه دستام تنم بدجوری تب داره

اونی که عاشقم بوده داره تنهام میزاره

دانلود اهنگ علیرضا افتخاری بنام یاد تو ( موری 2 موزیک mori2music@ )


دانلود اهنگ علیرضا افتخاری بنام یاد تو

Alireza Eftekhari - Yade_To

فیسبوک،سروش،ایتا،آیگپ،گپ،روبیکا،tam tam،اینستگرام:

mori2music@

وبلاگ های موری 2 موزیک

http://mori2music.blogfa.com

http://mori2music.blogsky.com 

متن اهنگ علیرضا افتخاری بنام یاد تو

تنیده یاد تو در تار و پودم

بود لبریز از عشقت وجودم

تو بودم کردی از نابودی و با مهر پروردی

فدای نام تو بود و نبودم

به هر مجلس به هر زندان

به هر شادی به هر ماتم

به هر حالت که بودم با تو بودم [ای خدای من]

تو بودم کردی از نابودی و با مهر پروردی

فدای نام تو بود و نبودم

اگر مستم اگر هشیار

اگر خوابم اگر بیدار

به سوی تو بود روی سجودم