موری 2 موزیک

موری 2 موزیک

وبلاگ دانلود اهنگ قدیم و جدید،وبلاگ موزیک،دانلود موزیک،ترانه های جدید و قدیمی،شنیدنی،ماندگار
موری 2 موزیک

موری 2 موزیک

وبلاگ دانلود اهنگ قدیم و جدید،وبلاگ موزیک،دانلود موزیک،ترانه های جدید و قدیمی،شنیدنی،ماندگار

دانلود اهنگ علیرضا عصار بنام سادگی ( موری 2 موزیک mori2music@ )

دانلود اهنگ علیرضا عصار بنام سادگی

Alireza Assar - Sadegi

فیسبوک،سروش،ایتا،آیگپ،گپ،روبیکا،tam tam،اینستگرام:

mori2music@

وبلاگ های موری 2 موزیک

http://mori2music.blogfa.com

http://mori2music.blogsky.com 

متن اهنگ علیرضا عصار بنام سادگی

سادگیمو ساده نگیر

زلالیمو طعنه نزن

نیمه مرداد نگام

داغیشو حس کن گل من

سادگیمو ساده نگیر

زلالیمو طعنه نزن

نیمه مرداد نگام

داغیشو حس کن گل من

لحن تو مهربون کن و

شک رو بگیر از تو صدات

این همه صادق گونم و

با من بمیر دل به فدات

نمیشه گفت

تقصیر توست

من رو نمیشه باورت

که می گریزی هر نفس

از این من دربه درت

که می گریزی هر نفس

از این من دربه درت

نمیشه گفت

تقصیر توست

من رو نمیشه باورت

که می گریزی هر نفس

از این من دربه درت

هر کی رو تا گفتی نفس

پنجش رو زد تو نفست

به هرکی تا گفتی کلید

قفس زدش تو قفست

اما قسم به تو که من

همه همینم و همین

دل رو به دریا بزن و

بزار بشیم قصه ترین

 

دانلود اهنگ علی تکتا بنام آهای دنیا( موری 2 موزیک mori2music@ )

دانلود اهنگ علی تکتا بنام آهای دنیا

Ali Zibaei (Ali Takta) - Ahay Donya

فیسبوک،

سروش،ایتا،آیگپ،گپ،روبیکا،tam tam،اینستگرام:

mori2music@

وبلاگ های موری 2 موزیک

http://mori2music.blogfa.com

http://mori2music.blogsky.com 

متن اهنگ علی تکتا بنام آهای دنیا

آروم آروم چشامو روی هم میذارم

گذشته ها رو یادم میارم

کنار اون همه خاطراتی

که از بد زمونه دارم

فریب دروغای آدمای اینجا

که ندارن خبر از فردا

رحم و وفایی به هم ندارن

تا بوده این بوده رسم دنیا

آهای دنیا دنیا دنیا دلم ویرونه ی دستای تو دنیا

توی بازی زمونه شدم تنها نفرین به تو دنیای بی وفا

اونی که دزد آرزومه خوش به حالش

که با همه بدی خوبه حالش

میدونم که یه روز غم میشینه

تو اون نگاه بیخیالش

کی میشه که زمین به ساز من برقصه

که از سکوت خدا بترسه

آتیش خنده رو شعله ور کن

که غم داره میزنه پرسه

آهای دنیا دنیا دنیا دلم ویرونه ی دستای تو دنیا

توی بازی زمونه شدم تنها نفرین به تو دنیای بی وفا

دانلود اهنگ علی شیبانی بنام بوسه ( موری 2 موزیک mori2music@ )

دانلود اهنگ علی شیبانی بنام بوسه

Ali sheybani - Booseh 

سروش،ایتا،آیگپ،گپ،روبیکا،tam tam،اینستگرام:

@mori2music

وبلاگ های موری 2 موزیک

http://mori2music.blogfa.com

http://mori2music.blogsky.com 

متن  اهنگ علی شیبانی بنام بوسه

میشه یک بوسه بدی از لبای انارت

میشه چشمک بزنی با چشمای خمارت

میشه یک بوسه بدی

میشه یک بوسه بدی

میشه یک بوسه بدی 

میشه یک بوسه بدی

میدونی من خاطرخواتم عاشق مرامت

هر چی که توو دنیا دارام فدای خرامت

میشه یک بوسه بدی

میشه یک بوسه بدی

میشه یک بوسه بدی 

میشه یک بوسه بدی

ازون قد بلندت خوشمان آمد

ازون ابروی کمندت خوشمان آمد

ازون حالت نگاهت خوشمان آمد

نگاه بی گناهت خوشمان آمد

بیا تا که سامون بگیرم

روو پا وایسمو جوون بگیرم

تو دوای درد منی

بیا تا که آروم بگیرم

 

دانلود اهنگ علی لهراسبی بنام حال من دست خودم نیست ( موری 2 موزیک mori2music@ )


دانلود اهنگ علی لهراسبی بنام حال من دست خودم نیست

Ali Lohrasbi - Hale Man Daste Khodam Nist

سروش،ایتا،آیگپ،گپ،روبیکا،tam tam،اینستگرام:

mori2music@

وبلاگ های موری 2 موزیک

http://mori2music.blogfa.com

http://mori2music.blogsky.com

متن اهنگ علی لهراسبی بنام حال من دست خودم نیست

حال من دست خودم‌نیست دیگه آروم نمیگیرم

دلم از کسی گرفته که میخوام براش بمیرم

باز سرنوشت و انتهای آشنایی

باز لحظه های غم انگیز جدایی

باز لحظه های ناگزیر دل بریدن

بازم آخر راه و حس تلخ نرسیدن

پای دنیای تو موندم مثل عاشقای عالم

تا منو ببخشی آخر تا دلت بسوزه کم کم

مثل آینه رو به رومه حس با تو بودن من

دارم از دست تو میرم عاشقی کن منو نشکن

باز سرنوشت و انتهای آشنایی

باز لحظه های غم انگیز جدایی

باز لحظه های ناگزیر دل بریدن

بازم آخر راه و حس تلخ نرسیدن

 

دانلود اهنگ علی دانیال بنام بی وفا ( موری 2 موزیک mori2music@ )

اهنگهای قدیم و جدید،وبلاگ موری 2 موزیک،کانال موری 2 موزیک،موری 2 موزیک،کانال موزیک،دانلود موزیک،ترانه های جدید و قدیمی،اهنگ،موزیک،ترانه،موسیقی،دانلود،وبلاگ موزیک،،http://mori2music.blogsky.com


دانلود اهنگ علی دانیال بنام بی وفا

Ali Danyal - Bi Vafa

سروش،ایتا،آیگپ،گپ،روبیکا،tam tam،اینستگرام:

mori2music@

وبلاگ های موری 2 موزیک

http://mori2music.blogfa.com

http://mori2music.blogsky.com 

متن اهنگ علی دانیال بنام بی وفا

بازم دلم تو رو میخواد تو بی وفا رو

آخه به یادمون بیاریم گذشته ها

چرا با من نموندی دل تنگم رنجوندی

چرا با من نموندی دل تنگم رنجوندی

انگار دارم خواب می بینم اونو از دست دادم

دارم با چشمام می بینم عمرم هدر رفت

چرا با من نموندی دل تنگم رنجوندی

چرا با من نموندی دل تنگم رنجوندی

تو مثل بارون من یک درختم

اگر نباری من پینه بستم

تو شبنم گل من یک نهالم

اگر نباشی رو به زوالم

چرا با من نموندی دل تنگم رنجوندی

چرا با من نموندی دل تنگم رنجوندی

بازم دلم تو رو میخواد تو بی وفارو

آخه به یادمون بیاریم گذشته ها

چرا با من نموندی دل تنگم رنجوندی

چرا با من نموندی دل تنگم رنجوندی

انگار دارم خواب می بینم اونو از دست دادم

دارم با چشمام می بینم عمرم هدر رفت

چرا با من نموندی دل تنگم رنجوندی

چرا با من نموندی دل تنگم رنجوندی

دانلود اهنگ علی باقری بنام اگه میتونه غریبه ( موری 2 موزیک mori2music@ )

دانلود اهنگ علی باقری بنام اگه میتونه غریبه

Ali Bagheri - Age Mitoone Gharibe

سروش،ایتا،آیگپ،گپ،روبیکا،tam tam،اینستگرام:

mori2music@

وبلاگ های موری 2 موزیک

http://mori2music.blogfa.com

http://mori2music.blogsky.com 

متن اهنگ علی باقری بنام اگه میتونه غریبه

با چشات میخندی اما تو دلت یه چیز دیگس

بهم میگی عزیزم و حیف ، تو دلت عزیز دیگس !

پنهونش نکن می فهم … میدونم که اشتباه نیس

هر چی باشه اونو میخای ، عزیزم این که گناه نیس …

اگه میتونه غریبه تو رو خوشبخت کنه یارم …

دستتو خودم با شادی توی دست اون میذارم

میگذرم از دلت اما ، این تو خاطرت بمونه

واسه یارت کم نذاری ، بی تو یارت نمی تونه

بهش نگو حتی که دستات پناه من بود ….

صورت ماه و قشنگت یه زمونی ماه من بود

من که عاشقم می فهمم ، سخته اینا رو شنیدن …..

سخته تو چشمای یارت ،عشقه یه غریبه دیدن

من که عاشقم می فهمم

چقدر سخته نباشی

مرگ ِ واسش که با یه غریبه آشنا شی

با چشات میخندی اما تو دلت یه چیز دیگس

بهم میگی عزیزم و حیف ، تو دلت عزیز دیگه س!

پنهونش نکن می فهم … میدونم که اشتباهی نیس

هر چی باشه اونو میخای ، عزیزم این که گناه نیس …

اگه میتونه غریبه تو رو خوشبخت کنه یارم …

دستتو خودم با شادی توی دست اون میذارم

برو خوش باش نازنیم ، من خوشم به دل خوشیهام

بگذر از شکستن من ، دستشو بگیر تو دستهات

دانلود اهنگ علی اصحابی بنام فقط تو رو دارم ( موری 2 موزیک mori2music@ )

دانلود اهنگ علی اصحابی بنام فقط تو رو دارم

Ali Ashabi - Faghat Toro Daram

سروش،ایتا،آیگپ،گپ،روبیکا،tam tam،اینستگرام:

mori2music@

وبلاگ های موری 2 موزیک

http://mori2music.blogfa.com

http://mori2music.blogsky.com 

متن آهنگ علی اصحابی بنام فقط تو رو دارم

میخوام صاحبش باشی تویی عشقم

هستی همه ی کسو کارم

آره من تو رو دارم تورو دارم تو رو دارم

خاطر خواتم تا ته دنیا من باهاتم

شیرینم تو رو میخوام همیشه پا به پاتم

کاشکی ناز نیای پیشم بیای خیلی دوست دارم

خوشحالم از این که تا ابد هستی تو یارم

دستاتو بزار توی دستم خوشم وقتی با تو هستم

دوست دارم دل به تو بستم

دنیا رو عشقه وقتی هستی

یادته عهدی که بستی عشقم با تو هستم

با من باشو بیا پیشم ازت جدا نمیشم

بدون تو توی آتیشم

قلبم داره میلرزه به عشق تو می ارزه

ای وای عاشق میشم

تو میدونی

که میمونی تو زندون قلبم عمری زندونی

از وقتی که تو رو دیدم

عاشقت شدم من عمری میدونی

هوادارتم میخوام همیشه اینو بدونی

از عشقت دارم دیوونه میشم تو نمیدونی

نزدیکم بیا پیشم بیا نگو که نمیتونی

میدونم که یاره این دل دیوونم میمونی

دستاتو بزار توی دستم خوشم وقتی با تو هستم

دوست دارم دل به تو بستم

دنیا رو عشقه وقتی هستی

یادته عهدی که بستی عشقم با تو هستم

با من باشو بیا پیشم ازتو جدا نمیشم

بدون تو توی آتیشم

قلبم داره میلرزه به عشق تو می ارزه

ای وای عاشق میشم…

هستی همه ی کسو کارم

آره من تو رو دارم تورو دارم تو رو دارم

خاطر خواتم تا ته دنیا من باهاتم

شیرینم تو رو میخوام همیشه پا به پاتم

کاشکی ناز نیای پیشم بیای خیلی دوست دارم

خوشحالم از این که تا ابد هستی تو یارم

دستاتو بزار توی دستم خوشم وقتی با تو هستم

دانلود اهنگ علی عبدالمالکی بنام نبض جسد ( موری 2 موزیک mori2music@ )

دانلود اهنگ علی عبدالمالکی بنام نبض جسد

Ali Abdolmaleki - nabze_jasad

سروش،ایتا،آیگپ،گپ،روبیکا،tam tam،اینستگرام:

mori2music@

وبلاگ های موری 2 موزیک

http://mori2music.blogfa.com

http://mori2music.blogsky.com

متن اهنگ علی عبدالمالکی بنام نض جسد

کی میگه مرده نفس نمیکشه

کی میگه نبض جسد نمیزنه

خوبه که چشاتو یک دم وا کنی

ببین اون مرده چغدر شکل منه

دیگه دارم میپوسم تو این کفن

روی زخمام تو دیگه نمک نزن

هی از این و اون نپرس مرده کیه

آره اون مرده منم جز من کیه

اشکی که هنوز تو چشامی

شعری که هنوز رو لبامی

بغضی که هنوز تو صدامی

جونی آ

رفتی دیگه دارم میمیرم

ببین بی تو چغدر حقیرم

نرو اگه بری میمیرم

بمون بمون بمون

اشکی که هنوز تو چشامی

شعری که هنوز رو لبامی

بغضی که هنوز تو صدامی

جونی آ

رفتی دیگه دارم میمیرم

ببین بی تو چغدر حقیرم

نرو اگه بری میمیرم

بمون بمون بمون