موری 2 موزیک

موری 2 موزیک

وبلاگ دانلود اهنگ قدیم و جدید،وبلاگ موزیک،دانلود موزیک،ترانه های جدید و قدیمی،شنیدنی،ماندگار
موری 2 موزیک

موری 2 موزیک

وبلاگ دانلود اهنگ قدیم و جدید،وبلاگ موزیک،دانلود موزیک،ترانه های جدید و قدیمی،شنیدنی،ماندگار

دانلود اهنگ افسانه بنام بگو کِی (mori2music@)


دانلود اهنگ افسانه بنام بگو کِی

Afsaneh - Begoo Key 

 

سروش،ایتا،آیگپ،گپ،روبیکا،tam tam،اینستگرام:

mori2music@ 

 

متن شعر اهنگ افسانه بگو کی

صد بار برات نامه نوشتم که دلم هواتو کرده

نوشتم بدونی بی تو بهار زندگیم خزونه درده

در جواب من نوشتی تو با قهر و کینه

مهرت به دل من دیگه هرگز نمیشینه

مهرت به دل من دیگه هرگز نمیشینه

نه نگو تورو نمیخوام .نه نگو دیگه نمیام

دلم میگیره

نه راضی نشو این پرنده تو قفس بمیره

نه نگو تورو نمیخوام .نه نگو دیگه نمیام

دلم میگیره

نه راضی نشو این پرنده تو قفس بمیره

عشق تو همه دارو نداره منه

شعر چشماتو خوندن لحظه لحظه کار منه

وقتی نباشی غم تو تو روزو روزگار منه

هر طرف نگاه میکنم انگاری کنار منه

نه نگو تورو نمیخوام نه نگو دیگه نمیام

دلم میگیره

نه راضی نشو این پرنده تو قفس بمیره

کی میشه بیای وفا کنی بمن بگو کی

دل خستمو از غصه رها کنی بگو کی

اسم منو از ته دل یک لحظه صدا کنی بگو کی

درد منه عاشقو دوا کنی بگو کی

بگو کی بگو کی

بگو کی

نه نگو تورو نمیخوام .نه نگو دیگه نمیام

دلم میگیره

نه راضی نشو این پرنده تو قفس بمیره

نه نگو تورو نمیخوام .نه نگو دیگه نمیام

دلم میگیره

نه راضی نشو این پرنده تو قفس بمیره

صد بار برات نامه نوشتم که دلم هواتو کرده

نوشتم بدونی بی تو بهار زندگیم خزونه درده

در جواب من نوشتی توبا قهر و کینه

مهرت به دل من دیگه هرگز نمیشینه

مهرت به دل من دیگه هرگز نمیشینه

نه نگو تورو نمیخوام .نه نگو دیگه نمیام

دلم میگیره

نه راضی نشو این پرنده تو قفس بمیره

دانلود اهنگ آفو بنام اَبرو ( موری 2 موزیک mori2music@ )

دانلود اهنگ آفو بنام اَبرو

Afo - Abroo 

سروش،ایتا،آیگپ،گپ،tam tam،اینستگرام:

mori2music@ 

متن آهنگ آفو بنام ابرو

تا میشی قهر تو چرا

میگی عکسامو بده

میگی از پیشم برو

دیگه تو نامه نده

تا میگم دوست دارم

هی برام ناز میکنی

موهاتی میندی

هی باز میکنی

ابرو میندازی بالا بالا

میدونم سرت شلوغه حالا

تا میگم بوسه میخوام

میگی امروز نمیشه

بسه از لبات میخوام

میگی نه نه نمیشه

کی میشه یارم بشی

تا برام ناز نکنی

موهاتو نبندی هی باز بکنی

ابرو میندازی بالا بالا

میدونم سرت شلوغه والا

توی رسم عاشقی

اخرش تنهاییه

عشق میشه یه کوله بار

عاشق و تنهاییه

عشق من تو هستی بعد

که دارم با تو نفس

لحظه هارو دوست دارم

حتی باشه این قفس

زندگی بی عشق زرده زرده

دل من بی تو پر درده

ابرو میندازی بالا بالا

میدونم سرت شلوغه حالا

تا میگم بوسه میخوام

میگی امروز نمیشه

بسه از لبات میخوام

میگی نه نه نمیشه

کی میشه یارم بشی

تا برام ناز نکنی

موهاتو نبندی هی باز بکنی

ابرو میندازی بالا بالا

میدونم سرت شلوغه والا

توی رسم عاشقی

اخرش تنهاییه

عشق میشه یه کوله بار

عاشق و تنهاییه

عشق من تو هستی بعد

که دارم با تو نفس

لحظه هارو دوست دارم

حتی باشه این قفس

زندگی بی عشق زرده زرده

دل من بی تو پر درده

ابرو میندازی بالا بالا

میدونم سرت شلوغه حالا

دانلود اهنگ آدرین بنام من و تو ( موری 2 موزیک mori2music@ )

دانلود اهنگ آدرین بنام من و تو

Adrin - Mano To

 

سروش،ایتا،آیگپ،گپ،tam tam،اینستگرام

mori2music@ 


من و تو بودیم یک شب

شبی هم رنگ صداقت

 

توو شب بارونی و عشق

تو شدی برام یه عادت

دانلود اهنگ 25باند بنام مسافر ( موری 2 موزیک mori2music@ )

دانلود اهنگ 25باند بنام مسافر

25Band - Mosafer

سروش،ایتا،آیگپ،گپ،اینستگرام:

mori2music@

 

متن اهنگ 25 باند بنام مسافر

هر چی زمان میگذره از دلخوریام کم نمیشه دیدن عکسای قدیم چاره دردم نمیشه

نمیدونم این روزا کی واسه تو دلخوشیه نمیدونم این روزا که نیستی تو فکر چیه

اشکای من واقعیه برای حال هر شبم وقتی که پشت سرتم از همه دنیا عقبم

قلبم واسه تو میزنه مگه میشه یادم بری باید از اولشم حدس میزدم مسافری

یه مسافر بودی که مقصد نداشت یه ادم که سخت نبود رفتن براش

ولی من نه عاشق شدم منم خواستم برم ولی قلبم نذاشت

یه لحظه دور نشد ذهنم ازت بعد تو من دیگه زندم فقط

من پر از اشکم پر از حرفم من همه رویاهام پشت سرت رفتن

زل بزن بهم بگو حستو یه بار هر چی که دوست داری اسمشو بذار

بگو احمقه نمیفهمه که راحت گذاشتم عشقشو کنار

زل بزن بهم بگو واقعا گذشت انقد بگو منم باور کنم

بگو اینا خواب بوده همش بگو اینا همه کابوسه فقط

توی همه ثانیه ها ندیدنت دیده میشه چیکار کنم هر جا میرم حرف تو شنیده میشه

سردرگمی حق منه تا وقتی که عشق تو هست زندگیمو برات میدم واسه تو هر چیزی که هست

اشکای من واقعیه برای حال هر شبم وقتی که پشت سرتم از همه دنیا عقبم

قلبم واسه تو میزنه مگه میشه یادم بری باید از اولشم حدس میزدم مسافری