موری 2 موزیک

موری 2 موزیک

وبلاگ دانلود اهنگ قدیم و جدید،وبلاگ موزیک،دانلود موزیک،ترانه های جدید و قدیمی،شنیدنی،ماندگار
موری 2 موزیک

موری 2 موزیک

وبلاگ دانلود اهنگ قدیم و جدید،وبلاگ موزیک،دانلود موزیک،ترانه های جدید و قدیمی،شنیدنی،ماندگار

دانلود اهنگ فرزانه بنام با من باش ( موری 2 موزیک mori2music@ )

دانلود اهنگ فرزانه بنام با من باش

Farzaneh - Ba Man Bash

 

فیسبوک،سروش،ایتا،آیگپ،گپ،روبیکا،tam tam،اینستگرام:

mori2music@

متن اهنگ فرزانه بنام با من باش

کاش بشم من فدای تو

میریزم جوون به پای تو

میتپه دل برای تو

محتاجه به هوای تو

گفتی با من هم صدایی

وعده دادی از فردایی

باورم شد هر چه گفتی 

باورم شد

با من باش تا با تو باشم

بذر عشق در دل بپاشم

با من باش تا آخر خط

تا من دل داده ی قلب تو باشم

دانلود اهنگ فرزاد فرزین بنام طلوع ( موری 2 موزیک mori2music@ )

دانلود اهنگ فرزاد فرزین بنام طلوع

Farzad Farzin - Tolo

 

فیسبوک،سروش،ایتا،آیگپ،گپ،روبیکا،tam tam،اینستگرام:

mori2music@

متن اهنگ فرزاد فرزین بنام طلوع

 

سپیده دم نم نم بارون وپرواز

یه حس غریب آواز یه بهانه واسه آغاز

ای عشق من اوج پاییز شد باتو بهارم

تا مرز عشق من باید ببارم وقتی باشی تا ابد تو یارم

یه شب تو خواب دیدم که توی آسمون

توی دستای تو شدم رنگین کمون

هفت رنگ آشنا منم در یاد تو

اگه باشی با من منم فریاد تو

طلوع کن تو ای خورشید طلایی

از پشت ابرا قلبمو صدا کن

تویی که حس عشقی روی لبهام

منو تا عشق با خود هم صدا کن

سپیده دم نم نم بارون وپرواز

یه حس غریب آواز یه بهانه واسه آغاز

ای عشق من اوج پاییز شد باتو بهارم

تا مرز عشق من باید ببارم وقتی باشی تا ابد تو یارم

یه شب تو خواب دیدم که توی آسمون

توی دستای تو شدم رنگین کمون

هفت رنگ آشنا منم در یاد تو

اگه باشی با من منم فریاد تو

طلوع کن تو ای خورشید طلایی

از پشت ابرا قلبمو صدا کن

تویی که حس عشقی روی لبهام

منو تا عشق با خود هم صدا کن

سپیده دم نم نم بارون وپرواز

یه حس غریب آواز یه بهانه واسه آغاز

ای عشق من اوج پاییز شد باتو بهارم

تا مرز عشق من باید ببارم وقتی باشی تا ابد تو یارم

یه شب تو خواب دیدم که توی آسمون

توی دستای تو شدم رنگین کمون

دانلود اهنگ فرزاد فرخ بنام اهل عاشقی ( موری 2 موزیک mori2music@ )

دانلود اهنگ فرزاد فرخ بنام اهل عاشقی

Farzad Farokh - Ahle Asheghi

 

فیسبوک،سروش،ایتا،آیگپ،گپ،روبیکا،tam tam،اینستگرام:

mori2music@

متن اهنگ فرزاد فرخ بنام اهل عاشقی

 

هوای من برای تو اگر که ماندگار شوی که جان من برای تو اگر که سازگار شوی

سرگذشت قلب من دچار عشق نبود اهل عاشقی نبود تا آمدی شدی تمام من

جای امن بودنم ی کنج قلب تو ست حس خوب چشم توست عشق پاک ناتمام من

باور کن همه حرفامو محکم بگیر دستامو جایی نرو بمان تو با من باش

باور کن همه حرفامو محکم بگیر دستامو جایی نرو بمان تو با من باش

پر میکشم توو دستای تو نفس میکشم از هوای تو دست رو قلب من بذار

که غرق خواهشه از نگاه من ببین پر از نوازشه

سرگذشت قلب من دچار عشق نبود اهل عاشقی نبود تا آمدی شدی تمام من

جای امن بودنم ی کنج قلب تو ست حس خوب چشم توست عشق پاک ناتمام من

باور کن همه حرفامو محکم بگیر دستامو جایی نرو بمان تو با من باش

باور کن همه حرفامو محکم بگیر دستامو جایی نرو بمان تو با من باش

دانلود اهنگ فرشید امین بنام الهی شکر ( موری 2 موزیک mori2music@ )

دانلود اهنگ فرشید امین بنام الهی شکر

Farshid Amin - Elahi Shokr

 

فیسبوک،سروش،ایتا،آیگپ،گپ،روبیکا،tam tam،اینستگرام:

mori2music@

متن اهنگ فرشید امین بنام الهی شکر

 

 

خوش به حالم خوش به حالم

تا تو هستی تو دلم غمی ندارم

نمیدونم که دارم خواب میبینم یا که بیدارم

به خدا هیچ باورم نیست

آخه یک عمره، که من در انتظارم

حالا که به تو رسیدم

تو رو رو چشمام میذارم

الهی شکر الهی شکر تو رو دارم الهی شکر

الهی شکر الهی شکر تویی یارم الهی شکر

یه روز اگه با من نباشیییی میمیرم

از ترک عادت تو با من بمون

خدای من باش چی بهتر از عبادت تو

الهی شکر الهی شکر تو رو دارم الهی شکر

الهی شکر الهی شکر تویی یارم الهی شکر

خوش به حالم خوش به حالم

تا تو هستی تو دلم غمی ندارم

نمیدونم که دارم خواب میبینم یا که بیدارم

به خدا هیچ باورم نیست

آخه یک عمره، که من در انتظارم

حالا که به تو رسیدم

تو رو رو چشمام میذارم

الهی شکر الهی شکر تو رو دارم الهی شکر

الهی شکر الهی شکر تویی یارم الهی شکر

خوش به حالم خوش به حالم

تا تو هستی تو دلم غمی ندارم

نمیدونم که دارم خواب میبینم یا که بیدارم

به خدا هیچ باورم نیست

آخه یک عمره که من در انتظارم

حالا که به تو رسیدم تو رو رو چشمام میذارم

الهی شکر الهی شکر تو رو دارم الهی شکر

الهی شکر الهی شکر تویی یارم الهی شکر

 

دانلود اهنگ فرشید ادهمی بنام عاشقم ( موری 2 موزیک mori2music@ )

دانلود اهنگ فرشید ادهمی بنام عاشقم

Farshid Adhami - Ashegham

 

فیسبوک،سروش،ایتا،آیگپ،گپ،روبیکا،tam tam،اینستگرام:

mori2music@

متن اهنگ فرشید ادهمی بنام عاشقم

 

عاشقم تا تورو دارم بی حد و انداره دوست دارم

عاشقم من یه دیوونم نمیتونم دست از تو بردارم

عاشقم منو تو آغوشت آرومم کن اگه لایقم

عزیزم تو تنها عشق منی اینو میدونی عزیزم دلیل زندگی هردوتامون

عزیزم من بی قرارمو دل ندارمو بی تو بیمارم

عزیزم از بس تو خوبی که من به خواستن تو دیگه ناچارم

عاشقم تا تورو دارم بی حد و انداره دوست دارم

عاشقم من یه دیوونم نمیتونم دست از تو بردارم

عاشقم منو تو آغوشت آرومم کن اگه لایقم

من عاشقم تا تورو دارم بی حد و انداره دوست دارم

عاشقم من یه دیوونم نمیتونم دست از تو بردارم

عاشقم منو تو آغوشت آرومم کن اگه لایقم

وقتی تو اینجایی آرومم با هرکی بد شم با تو خوبم

وقتی تو اینجایی دلگرمم هر جا بی هم باشیم آشوبم

تو کاری کردی من جادو شم آروم میخندی تو آغوشم

خوشبختی تو دستامه وقتی میگی دوست دارم تو گوشم

عاشقم تا تورو دارم بی حد و انداره دوست دارم

عاشقم من یه دیوونم نمیتونم دست از تو بردارم

عاشقم منو تو آغوشت آرومم کن اگه لایقم

من عاشقم تا تورو دارم بی حد و انداره دوست دارم

عاشقم من یه دیوونم نمیتونم دست از تو بردارم

عاشقم منو تو آغوشت آرومم کن اگه لایقم

دانلود اهنگ فرشید بنام دیار مهربونی ( موری 2 موزیک mori2music@ )

دانلود اهنگ فرشید بنام دیار مهربونی

Farshid - Diyar Mehraboni

فیسبوک،سروش،ایتا،آیگپ،گپ،روبیکا،tam tam،اینستگرام:

mori2music@

متن اهنگ فرشید بنام دیار مهربونی

تو از دیار پاک مهربونی

به غربت غریب من رسیدی

توو دشت سبز آرزوو نشستی

صدای خسته ی منو شنیدی

توو چشم من نگاه کن

ببین چه حالی دارم

با هر نگاه هزار بار

میگم که دوست دارم

شدی گل همیشه محبوب من

مونس دل همسفر خوبه من

عشق تو ام توو سینه ام تا ابد

کار دلم گذشته از خوب و بد

میدونی قلب عاشق

لطیفتر از گلبرگه

حرف جدایی نگوو

برام عذابه مرگه

دانلود اهنگ فرخ قریب بنام سکانس آخر ( موری 2 موزیک mori2music@ )

دانلود اهنگ فرخ قریب بنام سکانس آخر

Farokh Gharib - Sekanse Akhar

 

فیسبوک،سروش،ایتا،آیگپ،گپ،روبیکا،tam tam،اینستگرام:

mori2music@

متن اهنگ فرخ قریب بنام سکانس آخر

روو پرده ی سیاه اشک

سوزه سکانسه آخره

لحظه ای که مجنون میخواد

لیلی رو از یاد ببره

حالا که توی قصه ها

لیلی خیانت میکنه

مجنونی نیست که تا ابد

به گریه عادت بکنه

مهریه ی عشق شیرین

کندن کوهه حسرته

آواز قو،سمفونیه

ترانه های نفرته

شُر شُره بارون و تگرگ

موزیک متن حادثه

دستای فرهاد و شیرین

هرگز بِهَم نمیرسه

ترانه ها ترانه نیست

عُقده ی فریاد زدنه

توو این هجوم واژه ها

چه وقت شاعر شدنه

اگه دلت اَبری شدو

گریه کنار تو نبود

ملودیه اشک و بساز

با نُته سنگین سکوت

دانلود اهنگ فریبا وکیلی بنام مسافر ( موری 2 موزیک mori2music@ )

دانلود اهنگ فریبا وکیلی بنام مسافر

Fariba Vakili - Mosafer

 

فیسبوک،سروش،ایتا،آیگپ،گپ،روبیکا،tam tam،اینستگرام:

mori2music@

متن اهنگ فریبا وکیلی بنام مسافر

کتاب قصه ها پُره 

از یکی بود یکی نبود

اما چرا حرف دروغ

از یاد آدم میره زود

یه نقطه سیاهه که

آخر قصه می مونه

کاشکی یکی پیدا بشه

آخر و اول بخونه

صِدام نکن مسافرم

همین روزا میخوام برم

با کوله بار خاطره

توو جاده ها همسفرم

نگو که برگرد و نرو

نگو ازم جدا نشو

بجز یه کوه فاصله

چی مونده بین من و تو

یه روز گُلای باغچمون

بخاطر تو وا میشد

پیرهن بارون با نگات

از تَن ابر جدا میشد

یه روزی بود که قلب من

بخاطر تو میتپید

خودت نبودی اما باز

صِداتو از دوور میشنید

هر چی که بود مال تو بوود

شروع شب،طلوع روز

حتی یه پنجره واسه

دیدن لحظه تا هنوز

شکر خدا،باز واسه من

یه حنجره مونده و بَس

یه حنجره پُر از صِدا

صِدای خاموش نفس

من نباشم کی اسمتو

هاا بکنه روو پنجره

دانلود اهنگ فرهاد مهادیان بنام قصر عشق ( موری 2 موزیک mori2music@ )

دانلود اهنگ فرهاد مهادیان بنام قصر عشق

Farhad Mahadyan - Ghasre Eshgh

فیسبوک،سروش،ایتا،آیگپ،گپ،روبیکا،tam tam،اینستگرام:

mori2music@

متن اهنگ فرهاد مهادیان بنام قصر عشق

شب از تو گفتنه

ترانه هام دلتنگه

پیش چشمای نجیبت

همه چی بی رنگه

وقتی گل واژه خنده

میشینه روی لبات

وقت دل دادن شیشه

به صدای سنگه

تووی این قحطی واژه

تو خود آوازی

تووی کوچه ی صدات

هر قدم هر سازی

توو حریق عاطفه

ترنم بارونی

تصویری از شعر و ترانه

با نگات میسازی

منو تو عابر این

شبای بی بارونیم

پشت دیوارای سنگی

عمریه پنهونیم

شب چشمات و تموم کن

دست خستمو بگیر

بیا فریاد بکشیم

خسته ازین زندونیم