موری 2 موزیک

موری 2 موزیک

وبلاگ دانلود اهنگ قدیم و جدید،وبلاگ موزیک،دانلود موزیک،ترانه های جدید و قدیمی،شنیدنی،ماندگار
موری 2 موزیک

موری 2 موزیک

وبلاگ دانلود اهنگ قدیم و جدید،وبلاگ موزیک،دانلود موزیک،ترانه های جدید و قدیمی،شنیدنی،ماندگار

دانلود اهنگ بیژن آریا بنام چه عجب ( موری 2 موزیک mori2music@ )

دانلود اهنگ بیژن آریا بنام چه عجب

Bijhan Arya - Che Ajab

فیسبوک،سروش،ایتا،آیگپ،گپ،روبیکا،tam tam،اینستگرام:

mori2music@

متن اهنگ بیژن آریا بنام چه عجب

چه عجب یه نیم نگاه خرج عاشق کردی

یه تبصم مثل ماه خرج عاشق کردی

چه عجب بعد چهل روز و چل شب انتظار

یه قدم رنجه سر راه خرج عاشق کردی

چه عجب، چه عجب، چه عجب، چه عجب

بگو آفتاب از کدوم سو از کجا در اومده

که هوای گل تو به برگ و باغ ما زده

قدم سبز تو روی فرش سرخ غزلم

منت دیدن تو برای من تا ابده

چه عجب یه نیم نگاه خرج عاشق کردی

یه تبصم مثل ماه خرج عاشق کردی

چه عجب، چه عجب، چه عجب، چه عجب

مُردم از بس پشت سایه های شب قدم زدم

خواب ناز کوچه های ساکت و بِهم زدم

مُردم از بس کنج خونه بی قرار و منتظر

با دَر و دیوار و آینه دَم زدم

چه عجب، چه عجب، چه عجب، چه عجب

نکنه دلتنگ دل شده تنها شدی

نگران بی صدا رفتن این صدا شدی

نکنه خواب میبینم باور نمیکنم هنوز

ماه من از پشت ابرا سر زده پیدا شدی

چه عجب، چه عجب، چه عجب، چه عجب

 

دانلود اهنگ بتی بنام راز ( موری 2 موزیک mori2music@ )

دانلود اهنگ بتی بنام راز

Beti - Raz

فیسبوک،سروش،ایتا،آیگپ،گپ،روبیکا،tam tam،اینستگرام:

mori2music@

متن اهنگ بتی بنام راز

با من رازی بود

که به کو گفتم

با من رازی بود

که به چا گفتم

تو راهِ دراز

به اسبِ سیا گفتم

بی‌کس و تنها

به سنگای را گفتم

با رازِ کهنه

از را رسیدم

حرفی نروندم

حرفی نروندی

اشکی فشوندم

اشکی فشوندی

لبامو بستم

دانلود اهنگ بنیامین بهادری بنام برگرد ( موری 2 موزیک mori2music@ )

دانلود اهنگ بنیامین بهادری بنام برگرد

Benyamin - Bargard

فیسبوک،سروش،ایتا،آیگپ،گپ،روبیکا،tam tam،اینستگرام:

mori2music@

متن اهنگ  بنیامین بهادری بنام برگرد

ساعت دیوار چشمات قلبم نمیای نمیای نمیای

آلبوم گریه نامه عاشق نمیخوای نمیای نمیای

من درد تو سرد برگرد برگرد

ساعت دیوار چشمات قلبم نمیای نمیای نمیای

آلبوم گریه نامه عاشق نمیخوای نمیای نمیای

من درد تو سرد برگرد برگرد من درد تو سرد برگرد برگرد

ساعت دیوار چشمات قلبم آلبوم گریه نامه عاشق نمیخوای نمیای نمیای

آینه گلدون شونه خونه عزیزم عزیزم عزیزم

من درد تو سرد برگرد برگرد من درد تو سرد برگرد برگرد

ساعت دیوار چشمات قلبم آلبوم گریه نامه عاشق آینه

گلدون شونه خونه عزیزم نمیای نمیخوای

نیمکت گیتار پاییز مهتاب میمونم نمیای میمیرم

من درد تو سرد برگرد برگرد من درد تو سرد برگرد

ساعت دیوار چشمات قلبم آلبوم گریه نامه عاشق آینه

گلدون شونه خونه نیمکت گیتار پاییز مهتاب نمیخوای نمیای عزیزم

ساعت دیوار چشمات قلبم نمیای نمیای نمیای

ساعت دیوار چشمات قلبم نمیای نمیای نمیای

ساعت دیوار چشمات قلبم دستم اما دستات هرگز نمیخوای عزیزم نمیای

ساعت دیوار چشمات قلبم دستم اما دستات

هرگز عشقت آتیش آروم جونم نمیشه نمیای عزیزم

ساعت دیوار چشمات قلبم دستم اما دستات

هرگز عشقت آتیش آروم جونم نیمکت گیتار پاییز مهتاب میمونم میمیرم نمیای

دانلود اهنگ بهزاد بنام دنیا ( موری 2 موزیک mori2music@ )

دانلود اهنگ بهزاد بنام دنیا

Behzad - donya

فیسبوک،سروش،ایتا،آیگپ،گپ،روبیکا،tam tam،اینستگرام:

mori2music@

متن اهنگ بهزاد بنام دنیا

آی دنیا دنیا دنیا
آی دنیا آی دنیا
چه کردی با عمر ما
آی دنیا آی دنیا
به من خیال راحت
یک نفسم ندادی
هرچی ازم گرفتی
دیگه پسم ندادی
واسه دل ناگرونیم
واسه گل جوونیم
یه باغ گل میخواستم
جز قفسم ندادی
من به بد کرده
چرا رو بزنم
پیش دنیا
چرا زانو بزنم
پیش دنیا
چرا زانو بزنم
من که خورشید و
تویه قلبم داره
واسه چی یه گوشه
سوسو بزنم
واسه چی یه گوشه
سوسو بزنم
من دیگه دل روهرگز
به دست غم نمیدم
من دیگه بیش ترازاین
تن به ستم نمیدم
تن به ستم نمیدم
هرچی که مونده از عمر
دیگه هدر نمیدم
هر چی دلم بسوزه
گریه رو سر نمیدم
گریه رو سر نمیدم
نمیگم ناامیدم
نمیگم چی کشیدم
تو برد و باخت هستی
تن به ضرر نمیدم
آی دنیا دنیا دنیا
آی دنیا آی دنیا
چه کردی با عمر ما
آی دنیا آی دنیا
به من خیال راحت
یک نفسم ندادی
هرچی ازم گرفتی
دیگه پسم ندادی
واسه دل ناگرونیم
واسه گل جوونیم
یه باغ گل میخواستم
جز قفسم ندادی
به من خیال راحت
یک نفسم ندادی
هرچی ازم گرفتی
دیگه پسم ندادی
به من خیال راحت
یک نفسم ندادی
هرچی ازم گرفتی
دیگه پسم ندادی

 

دانلود اهنگ بهنام صفوی بنام بازی ( موری 2 موزیک mori2music@ )

دانلود اهنگ بهنام صفوی بنام بازی

Behnam Safavi - Bazi

فیسبوک،سروش،ایتا،آیگپ،گپ،روبیکا،tam tam،اینستگرام:

mori2music@

متن اهنگ بهنام صفوی بنام بازی

کسی جز خود تو شبیه تو نیست

نمیتونم اصلا شبیه تو شم

رسیدن به تو غیر ممکن شده

نمیدونم اصلا به چی دلخوشم

تو انقدر خوبی که دریا شدی

نمیگم خودت رو تو من غرق کن

نه میشه که با تو مساوی بشم

نه میشه بگم با خودت فرق کن

من این بازی رو میبازم 

تو از قلبم خبر داری

تو چشمات آس گم میشه 

یه عالم برگ سر داری

من این بازی رو میبازم 

تو از قلبم خبر داری

دیگه بسه حرفامو یادم نیار 

که هرچی بهت گفتمو از برم

هنوزم میخوامت ولی 

لااقل من از تو دو سه پله پایین ترم

نزار بیشتر از این بریزم بهم نزار

 از تو هر لحظه خواهش کنم

مسیر من و تو شروعی نداشت 

چجوری میتونم تمومش کنم

دانلود اهنگ بهنام بانی بنام علاقه خاص ( موری 2 موزیک mori2music@ )

دانلود اهنگ بهنام بانی بنام علاقه خاص

Behnam Bani - Alagheye Khas

فیسبوک،سروش،ایتا،آیگپ،گپ،روبیکا،tam tam،اینستگرام:

mori2music@

متن اهنگ بهنام بنام علاقه خاص

دوست دارم تورو جز من کی میشناسه

دوست دارم مث من کی روت حساسه

دوست دارم تورو بی حد و اندازه

دوست دارم

از اتاقت هنوز دارم میشنوم صدای تورور

کی می تونه برام توو قلبم بگیره جای تورو

عطرت پیچیده همه جای خونه ببین شدم دیوونه

عکسای تو اینجاست هنوز یه علاقه ی خاص بین ماست هنوز

دوست دارم تورو جز من کی میشناسه

دوست دارم مث من کی روت حساسه

دوست دارم تورو بی حد و اندازه

دوست دارم

دوست دارم تورو جز من کی میشناسه

دوست دارم مث من کی روت حساسه

دوست دارم تورو بی حد و اندازه

دوست دارم

حسی که داره به دلم میگه خوشبختی نزدیکه عاشقیه

حسی که باعث این آشوبه وقتی حالم خوبه عاشقیه

حسی که داره به دلم میگه خوشبختی نزدیکه عاشقیه

حسی که باعث این آشوبه وقتی حالم خوبه عاشقیه

دوست دارم تورو جز من کی میشناسه

دوست دارم مث من کی روت حساسه

دوست دارم تورو بی حد و اندازه

دوست دارم

دانلود اهنگ بهنام علمشاهی بنام بی وفا ( موری 2 موزیک mori2music@ )

دانلود اهنگ بهنام علمشاهی بنام بی وفا

Behnam Alamshahi - Bi Vafa

فیسبوک،سروش،ایتا،آیگپ،گپ،روبیکا،tam tam،اینستگرام:

mori2music@

متن اهنگ بهنام علمشاهی بنام بی وفا

عکساتو من دیده بودم. نامه هاتو خونده بودم

چشم به راهت مونده بود

گفتی دیوونه . نگیر بهونه. گفتی دیوونه . نگیر بهونه

سوختمو ساختم با خودم . دلمو به هیچکس ندادم

عاشق هیچکی نشد

گفتی دیوونم. یادم میمونه

ای بی وفا دلمو شکوندی

ای بی وفابا من نموندی

ای بی وفا دلمو سوزوندی .ولی با من نموندی

اخه منم یه ادمم . عاشق چشمای توام

هرچی باشه تا اخرش به پای چشمات میمونم

هر چی به دل گفتم نشو عاشقش . به پای اون میفتی تو اخرش

دیگه براش گریه نکن. هیچی بهش هدیه نکن . فکر اونم دیگه نکن