موری 2 موزیک

موری 2 موزیک

وبلاگ دانلود اهنگ قدیم و جدید،وبلاگ موزیک،دانلود موزیک،ترانه های جدید و قدیمی،شنیدنی،ماندگار
موری 2 موزیک

موری 2 موزیک

وبلاگ دانلود اهنگ قدیم و جدید،وبلاگ موزیک،دانلود موزیک،ترانه های جدید و قدیمی،شنیدنی،ماندگار

دانلود اهنگ دنی بنام وقتی با منی ( موری 2 موزیک mori2music@ )

دانلود اهنگ دنی بنام وقتی با منی

Dani - Vaghti Ba Mani

فیسبوک،سروش،ایتا،آیگپ،گپ،روبیکا،tam tam،اینستگرام:

mori2music@

متن اهنگ دنی بنام وقتی با منی

دلم میخواد با تو باشم

لحظه به لحظه عمرمو

باتو فراموش بکنم

قصه های گذشتمو

وقتی با منی

چقد دنیا برام زیبا میشه

انگار تولدی دوباره

توو زندگیم پیدا میشه

هر جا که من پا میذارم

یاد تو خاطرم میاد

از توی ذهنم نمیری

عاشقتم خیلی زیاد

ای کاش بدونی که برام

خورشید فردای منی

نباشی دنیارو نمیخوام

تو نور چشمای منی

با تو همه دنیا مال منه

خوشی هر جا پر میزنه

تو وجودت غم شکنه

بی تو نمیتونم پا بگیرم

چه کنم آتیش میگیرم

تو نباشی من میمیرم

گوشه ای از ناز نگات

به وسعت زندگیه

قلب تو لبریز شده

از معرفت و سادگیه

وقتی که دور میشی ازم

غم دلمو خون میکنه

نبودنت حتی یه لحظه

قلبمو حیرون میکنه

دست توی دست من بذار

بیا بریم جای دیگه

یجا که حتی تووی خواب

هیچکسی اونو ندیده

با من بمون تا همیشه

عشق و برام هدیه بیار

بذار منم به پات بمیرم

پا روی زندگیم بذار

دانلود اهنگ چنگیز حبیبیان بنام روزهای آفتانی ( موری 2 موزیک mori2music@ )

دانلود اهنگ چنگیز حبیبیان بنام روزهای آفتانی

Changiz Habibian - Roozhaye Aftabi

 

فیسبوک،سروش،ایتا،آیگپ،گپ،روبیکا،tam tam،اینستگرام:

mori2music@

متن اهنگ چنگیز حبیبیان بنام روزهای آفتانی

 

دنیا محل گذره یکی میاد یکی میره

خورشید مهربونیتون الهی هیچوقت نمیره

بعضی ها توی باغچه ها گل محبت می کارند

مثل شما رو طاقچه ها آینه و گلدون میذارند

قناری عشق شما هنوز تو گوشم میخونه

تا جون دارم خوبیاتون تو خاطر من میمونه

پر از روزای آفتابیست دفتر خاطرات من

روزای خوب مثل شهابمثل پرنده میگذرند

من که ندیدم از شما به جز محبت چی بگم

حرفای دلتنگیهاموبه جز شما به کی بگم

قناری عشق شماهنوز تو گوشم میخونه

تا جون دارم خوبیاتونتو خاطر من میمونه

دانلود اهنگ چارتار بنام باران تویی ( موری 2 موزیک mori2music@ )

دانلود اهنگ چارتار بنام باران تویی

Chaartaar - Baaraan Toee

فیسبوک،سروش،ایتا،آیگپ،گپ،روبیکا،tam tam،اینستگرام:

mori2music@

متن اهنگ چارتار بنام باران تویی

از آسمانم ، ماتم ببارد

هراس بی تو ماندم ادامه دارد

نمی نویسم ترانه بی تو

چگونه پرکشد خیال واژه بی تو ؟

به لب رسیده جان ! کجایی ؟ کجایی ؟ که برده طاقتم جدایی

باران تویی 

به خاک من بزن

بازا ببین 

که بی مه تو من هوای پر زدن ندارم 

باران تویی 

به خاک من بزن 

بازا ببین 

که در ره تو من نفس بریده در گذارم 

مگر ندانی

چو از تو دورم بیراهه ای خموش و تار بی عبورم

نمیتوانم 

دگر برویم که من اسیر این خزان تو به تویم

به لب رسیده جان !کجایی ؟ کجایی ؟ رهی نمانده تا رهایی 

باران تویی 

به خاک من بزن

بازا ببین که بی مه تو من هوای پر زدن ندارم

باران تویی 

به خاک من بزن 

بازا ببین 

که در ره تو من نفس بریده در گذارم

 

دانلود اهنگ کامِرون کارتیو بنام نی نا نای ( موری 2 موزیک mori2music@ )

دانلود اهنگ کامِرون کارتیو بنام نی نا نای

Cameron Cartio - Ni Na Nay

فیسبوک،سروش،ایتا،آیگپ،گپ،روبیکا،tam tam،اینستگرام:

mori2music@

متن اهنگ کامِرون کارتیو بنام نی نا نای

بازم شب اومد
کجایی جونم
بذاربخونم
باتوباتو
توهستی یارم
توهمصدایم
می خوام بمونم
باتوباتو
بذار دستاتو تو دستام
دیدی شد دیدی
نی نانای نی نانای
بازم بازم
تو شدی عزیزم
دیدی شد دیدی
نی نانای نی نانای
میدونستم تو میشی
باز یارم
در کنار تو
می مونم برات
در کنار تو
می مونم من

دانلود اهنگ بلک کتس بنام خوشگله ( موری 2 موزیک mori2music@ )

دانلود اهنگ بلک کتس بنام خوشگله

BLACK CATS - Khosgele

فیسبوک،سروش،ایتا،آیگپ،گپ،روبیکا،tam tam،اینستگرام:

mori2music@

متن اهنگ بلک کتس بنام خوشگله

داغه داغه تن تو تب می کنه پیرهن تو

داغه داغه داغه تن تو تب می کنه پیرهن تو

داغه داغه تن تو تب می کنه پیرهن تو

چقدر حسودی می کنن به اون گل دامن تو

ای کاش که پیرهنت بودم نشسته بر تنت بودم

خدا به دادم می رسید من گل دامنت بودم

بین تموم دخترا دلم به دامت افتاد

عاشق شدم آی خوشگله قرعه به نامت افتاد

بین تموم دخترا دلم به دامت افتاد

عاشق شدم آی خوشگله قرعه به نامت افتاد

مثل گل یاس می مونه پوست سفید تن تو

دست و پامو گم می کنم می کشتم دیدن تو

ای کاش که پیرهنت بودم نشسته بر تنت بودم

خدا به دادم می رسید من گل دامنت بودم

بین تموم دخترا دلم به دامت افتاد

عاشق شدم آی خوشگله قرعه به نامت افتاد

بین تموم دخترا دلم به دامت افتاد

عاشق شدم آی خوشگله قرعه به نامت افتاد

چه قشنگه خط سرمه ی چشات

زیر سایه ی کمون ابروهات

چی می شد سرمه ی چشمات می شدم

می نشستم توی خونه ی نگات

وقتی خنده می شینه روی لبات

شیرینی شیرین تر از نقل نبات

می میرم برای خنده های تو

بیاد اشک اون دلی که می میره برات

بین تموم دخترا دلم به دامت افتاد

عاشق شدم آی خوشگله قرعه به نامت افتاد

بین تموم دخترا دلم به دامت افتاد

عاشق شدم آی خوشگله قرعه به نامت افتاد

داغه داغه تن تو تب می کنه پیرهن تو

داغه داغه داغه تن تو تب می کنه پیرهن تو

مثل گل یاس می مونه پوست سفید تن تو

دست و پامو گم می کنم می کشتم دیدن تو

ای کاش که پیرهنت بودم نشسته بر تنت بودم

خدا به دادم می رسید من گل دامنت بودم

بین تموم دخترا دلم به دامت افتاد

عاشق شدم آی خوشگله قرعه به نامت افتاد

بین تموم دخترا دلم به دامت افتاد

عاشق شدم آی خوشگله قرعه به نامت افتاد

چه قشنگه خط سرمه ی چشات

زیر سایه ی کمون ابروهات

چی می شد سرمه ی چشمات می شدم

می نشستم توی خونه ی نگات

وقتی خنده می شینه روی لبات

شیرینی شیرین تر از نقل نبات

می میرم برای خنده های تو

بیاد اشک اون دلی که می میره برات

بین تموم دخترا دلم به دامت افتاد

عاشق شدم آی خوشگله قرعه به نامت افتاد

بین تموم دخترا دلم به دامت افتاد

عاشق شدم آی خوشگله قرعه به نامت افتاد

بین تموم دخترا دلم به دامت افتاد

عاشق شدم آی خوشگله قرعه به نامت افتاد

بین تموم دخترا دلم به دامت افتاد

عاشق شدم آی خوشگله قرعه به نامت افتاد

بین تموم دخترا دلم به دامت افتاد

عاشق شدم آی خوشگله قرعه به نامت افتاد

دانلود اهنگ بیژن مرتضوی بنام وقتی که من عاشق شدم ( موری 2 موزیک mori2music@ )

دانلود اهنگ بیژن مرتضوی بنام وقتی که من عاشق شدم

Bijhan Mortazavi - Vaghti ke man Ashegh Shodam

فیسبوک،سروش،ایتا،آیگپ،گپ،روبیکا،tam tam،اینستگرام:

mori2music@

متن اهنگ بیژن مرتضوی بنام وقتی که من عاشق شدم

وقتی رفتم تازه تو میفهمی عاشقی چیه

میشناسی عشقو بعد من میفهمی عاشقت کیه

عاقبت از قصه تو نقش تو غصه ها میشم

میرمو پیدام نمی شه تنها مثل خدا میشم

وقتی که من عاشق شدم با همه بود و نبود

تو خواب و تو بیداریام نقش دو تا چشم تو بود

من همه جا کنار تو سایه به سایه کو به کو

آئینه ای که دم به دم با تو نشسته مو به مو

تو جونمی تو عشقمی ، قشنگ ترین بهانه ای

برای زنده بودنم تو بهترین نشونه ای ،

تو بهترین دلیل دل برای بودنم شدی ،

نبودی از تنم جدا تو پاره ی تنم شدی .

پرنده ی قشنگ من اگه بیایی بهار میاد ؛

برای این شکسته دل تو سینه باز قرار میاد ،

ستاره ها پایین میان دوباره باز سحر میشه ؛

از آسمون و از زمین به من میگن که یار میاد

وقتی که من عاشق شدم با همه بود و نبود

تو خواب و تو بیداریام نقش دو تا چشم تو بود

من همه جا کنار تو سایه به سایه کو به کو

آئینه ای که دم به دم با تو نشسته مو به مو

تو جونمی تو عشقمی ، قشنگ ترین بهانه ای برای زنده بودنم

تو بهترین نشونه ای ، تو بهترین دلیل دل برای بودنم شدی ،

نبودی از تنم جدا تو پاره تنم شدی

دانلود اهنگ بیژن بیژنی بنام بانو جان ( موری 2 موزیک mori2music@ )

دانلود اهنگ بیژن بیژنی بنام بانو جان

Bijhan Bijhani - Banu Jan

فیسبوک،سروش،ایتا،آیگپ،گپ،روبیکا،tam tam،اینستگرام:

mori2music@

متن اهنگ بیژن بیژنی بنام بانو جان

 

ز امیدی سرشارم دلدارم ای جانم بانو بانو جانم

که تو را با خود دارم دلداری ای یارم بانو بانو ای جانم

چه دهی آزارم غم خوارم ای جانم بانو بانو جانم

همه شب با یادت بیدارم ای جانم بانو بانو جانم

کی میبینم بازت بشنوم آوازت همدل و همرازم بانو بانو جانم

کی میبینم بازت بشنوم آوازت همدل و همرازم بانو بانو جانم

همه با یادت شادن شیرینی فرهادم بانو بانو جانم

نکنی هرگز یادم میبینی ناشادم بانو بانو جانم

چه دهی آزارم غم خوارم ای جانم بانو بانو جانم

همه شب با یادت بیدارم ای جانم بانو بانو جانم

کی میبینم بازت بشنوم آوازت همدل و همرازم بانو بانو جانم

کی میبینم بازت بشنوم آوازت همدل و همرازم بانو بانو جانم