موری 2 موزیک

موری 2 موزیک

وبلاگ دانلود اهنگ قدیم و جدید،وبلاگ موزیک،دانلود موزیک،ترانه های جدید و قدیمی،شنیدنی،ماندگار
موری 2 موزیک

موری 2 موزیک

وبلاگ دانلود اهنگ قدیم و جدید،وبلاگ موزیک،دانلود موزیک،ترانه های جدید و قدیمی،شنیدنی،ماندگار

دانلود اهنگ آریا بنام بی قرار ( موری 2 موزیک mori2music@ )

دانلود اهنگ آریا بنام بی قرار

Arya - Bi Gharar

فیسبوک،سروش،ایتا،آیگپ،گپ،روبیکا،tam tam،اینستگرام:

mori2music@

متن اهنگ آریا بنام بی قرار

ای سکوت تو همه آواز من

سایبون لحظه های خستگی

ای امید کوچه ی دلبستگی

توو نگاهت سادگی رو میشه دید

از صدات حرف دل و میشه شنید

توو نگاه سادگی رو میشه دید

از صدات حرف دلو میشه شنید

تو شروعی واسه هر چی آخره

انتظاره منو باخود میبره

بی تو این دل بی قراری میکنه

روز و شب چشم انتظاری میکنه

مونده بین مرز بیداری و خواب

طاقت عشقش روی دریای سراب

تو شروعی هر چی آخره

انتظارت منو با خود میبرعه

بی تو این دل بی قراری می کنه

روز و شب چشم نتظاری می کنه

ای صداقت ای نجابت ای صفا

اومده از شهر قصه هایی دور

دست گرمت رو بکش روی سرم

من یه مردابم تویی نیلوفرم

بی تو این دل بی قراری میکنه

روز و شب چشم انتظاری می کنه

مونده بین مرز بیداری و خواب

طاقت عشقش روی دریای سراب

 

دانلود اهنگ آرتوش بنام گل یاس ( موری 2 موزیک mori2music@ )

دانلود اهنگ آرتوش بنام گل یاس

Artoush - Gole Yas

فیسبوک،سروش،ایتا،آیگپ،گپ،روبیکا،tam tam،اینستگرام:

mori2music@

متن اهنگ آرتوش بنام گل یاس

 

منو تو دوتا برگ گل بودیم

میزدیم طعنه به هرکی بیوفاس

مثه دو تا گل یاس

میزدیم طعنه به هرکی بی وفاست

ما میگفتیم بخدا خدا نشه پاییز نره عشقا

من بودم خورشید تو تو بودی پرتو من

من بودم کوهی بلند تو بودی قله ی من

منو تو دوتا برگ گل بودیم

میزدیم طعنه به هرکی بیوفاس

مثه دو تا گل یاس

میزدیم طعنه به هرکی بی وفاست

من بودم خورشید تو تو بودی پرتو من

من بودم کوهی بلند تو بودی قله ی من

دانلود اهنگ آرون افشار بنام زلزله ( موری 2 موزیک mori2music@ )

دانلود اهنگ آرون افشار بنام زلزله

Aron Afshar - Zelzeleh

فیسبوک،سروش،ایتا،آیگپ،گپ،روبیکا،tam tam،اینستگرام:

mori2music@

متن اهنگ آرون افشار بنام زلزله

زیبا صنم آواره ترین عاشق دنیا منم

که در قفس چشم تو پر میزنم

شلاق نگاهت نزنی بر تنم

تو باشو ببین از همه دل میکنم

زلزله میکنی در قلب آرام من این همه

سعی نکن افتاده ای در دام من

از تپش می ایستد دل تا نگاهم میکنی

من خرابم پس بگو کی روبراهم میکنی

دلدار من لذت نبر از این همه آزار من

به بد کسی افتاده سر و کار من

تا روی دل عاشق بیمار من

از خود نرهان قلب گرفتار من

زلزله میکنی در قلب آرام من این همه

سعی نکن افتاده ای در دام من

از تپش می ایستد دل تا نگاهم میکنی

من خرابم پس بگو کی روبراهم میکنی

زیبا صنم آواره ترین عاشق دنیا منم

که در قفس چشم تو پر میزنم

شلاق نگاهت نزنی بر تنم

تو باشو ببین از همه دل میکنم

زلزله میکنی در قلب آرام من این همه

سعی نکن افتاده ای در دام من

از تپش می ایستد دل تا نگاهم میکنی

من خرابم پس بگو کی روبراهم میکنی

دلدار من لذت نبر از این همه آزار من

به بد کسی افتاده سر و کار من

تا روی دل عاشق بیمار من

از خود نرهان قلب گرفتار من

زلزله میکنی در قلب آرام من این همه

سعی نکن افتاده ای در دام من

از تپش می ایستد دل تا نگاهم میکنی

من خرابم پس بگو کی روبراهم میکنی

دانلود اهنگ آرمین نصرتی بنام ماه آسمون ( موری 2 موزیک mori2music@ )

دانلود اهنگ آرمین نصرتی بنام ماه آسمون

Armin Nosrati - Mahe Asemoon

فیسبوک،سروش،ایتا،آیگپ،گپ،روبیکا،tam tam،اینستگرام:

mori2music@

متن اهنگ آرمین نصرتی بنام ماه آسمون

روزی سیصد هزار دفعه به تو میگم عاشقم

به تو که دیوونتم ای گل شقایقم

آسه آسه کم کم کمک ریزه ریزه نم نمک

واسه دیدن چشات باز دلم کشید سرک

تو قشنگتر از گلی تو شیرینتر از عسلی

مثل ماه آسمون مثل شاه بیت غزل

تو عزیزی واسه من مثل جون قد نفس

وای چقدر دوست دارم میخوام عشقم نفس

واسه دیدن چشات باز دلم کشید سرک

تو قشنگتر از گلی تو شیرینتر از عسلی

مثل ماه آسمون مثل شاه بیت غزل

تو عزیزی واسه من مثل جون قد نفس

وای چقدر دوست دارم میخوام عشقم نفس

دانلود اهنگ آرمان بنام دلم تنگه ( موری 2 موزیک mori2music@ )

دانلود اهنگ آرمان بنام دلم تنگه

Arman - Delam Tange

فیسبوک،سروش،ایتا،آیگپ،گپ،روبیکا،tam tam،اینستگرام:

mori2music@

متن اهنگ آرمان بنام دلم تنگه

 

ای کاش می دونستم که دروغن همه حرفاش

ای کاش می دونستم دل فریبن دو تا چشماش

کاشکی که دیروز پا به دامش نمی ذاشتم

بذر عاشقی رو توی قلبم نمی کاشتم

دلم تنگه، دلم تنگه خدایا دل یار من از سنگه خدایا

منو دیوونه کرده، راهی میخونه کرده

چرا یارم دلش با ما سر جنگ خدایا

منو دیوونه کرده، راهی میخونه کرده

چرا یارم دلش با ما سر جنگ خدایا

فریاد، ز تو فریاد که نبرده دلم عشق تو رو از یاد

رفتی و هنوزم دل دیوونه ی من باز تو رو می خواد

بس کن دیگه ای دل، شیون نکن ای دل

از عاشقی سیرم، باز اسیرم نکن ای دل

بس کن دیگه ای دل، شیون نکن ای دل

از عاشقی سیرم، باز اسیرم نکن ای دل

دلم تنگه، دلم تنگه خدایا دل یار من از سنگه خدایا

منو دیوونه کرده، راهی میخونه کرده

چرا یارم دلش با ما سر جنگ خدایا

منو دیوونه کرده راهی میخونه کرده

چرا یارم دلش با ما سر جنگ خدایا

دلم تنگه خدایا دلم تنگه خدایا

دلم تنگه خدایا دلم تنگه خدایا

 

دانلود اهنگ عارف بنام بهترین بهانه ( موری 2 موزیک mori2music@ )

دانلود اهنگ عارف بنام بهترین بهانه

Aref - BEHTARIN BAHAANEH

فیسبوک،سروش،ایتا،آیگپ،گپ،روبیکا،tam tam،اینستگرام:

mori2music@

متن اهنگ عارف بنام بهترین بهانه

 

مثل نسیم امید

تو دشت غم ها تویی

می بری ظلمت شب هام

تو قاصد بهاری

با دست مهربونت

میاری خنده رو لب هام

واسه پرواز شب عشق

بهترین بهانه ای تو

تا که بشکنم سکوت و

آخرین ترانه ای تو

تو لحظه رویشی

به فصل خشک گیاه

امید زندگی هستی

تو هر ترانه من

مثل یه حرف تازه

توی خاطرم نشستی

جون میگیره نفس هام

با گرمی نفس هات

توی فصل سرد مردن

پاک می کنی عزیزم

با دست مهربونت

گرد غم رو از تن منع

تو مث قصه عشقی

شادی روح بهاری

گل شوق بوسه ها رو

رو لبای من می کاری

تو لحظه رویشی

به فصل خشک گیاه

امید زندگی هستی

تو هر ترانه من

مثل یه حرف تازه


دانلود اهنگ آرش یوسفیان بنام بدترین نفرین ( موری 2 موزیک mori2music@ )

دانلود اهنگ آرش یوسفیان بنام بدترین نفرین

arash yosefian - badtarin nefrin

فیسبوک،سروش،ایتا،آیگپ،گپ،روبیکا،tam tam،اینستگرام:

mori2music@

متن اهنگ آرش یوسفیان بنام بدترین نفرین

می خوام یه نفرین بکنم بدترین نفرین دلو

الهی که پیدا بشه یکی برات لنگه تو لنگه تو

الهی که پیر شی عزیز این یه دعا نیستش برات

عمر کوتاه برات کمه عذاب بکش تا پیریات

یه روز آخر با نفرینام تو رو به آتیش می کشم

پاشو می خوری نازنین می فهمی که چی می کشم

اسم یه گل گذاشتن روی تو اما زیاده واسه ی تو

نفرین من همیشه هست هر وقت می افتم یاد تو

از هر کجا که رد میشم خاطره ها زنده میشه

بازم یه نفرین می کنم نفرین من کم نمیشه

الهی در به در بشی گدای عشق این و اون

می بینی آخر این روز و اینم یه خط اینم نشون

انگشت نمای شهر بشی تو رو با دست نشون بدن

با نفرینام کاری کنم بشی عبرت دیگرون

به آرزوهات فکر نکن فکر نکن

با این همه نفرین من کارت بشه نذر و نیاز

شاید نگیره آهه من به آرزوهات فکر نکن

فکر نکن با این همه نفرین من

کارت بشه نذر و نیاز شاید نگیره آهه من

 

دانلود اهنگ آرش والا بنام آدرس عشق ( موری 2 موزیک mori2music@ )

دانلود اهنگ آرش والا بنام آدرس عشق

Arash Vala - Adrese Eshgh

فیسبوک،سروش،ایتا،آیگپ،گپ،روبیکا،tam tam،اینستگرام:

mori2music@

وبلاگ های موری 2 موزیک

http://mori2music.blogfa.com

http://mori2music.blogsky.com 

متن اهنگ آرش والا بنام آدرس عشق

آدرس عشقو نپرس

پا توی این راه نذار

تو نیمه راه میمونی

تشنه تو یک شوره زار

عشقو محبت کجاست

خوابو خیال و رویاست

به حرف دل گوش نده

تا داری راه فرار

عشق یه جور سرابه

حباب روی آبه

از دور یه قصر نوره

از روبرو خرابه

عشق یه جور سرابه

حباب روی آبه

از دور یه قصر نوره

از روبرو خرابه

ندیدم عاشقی رو

که روی خوش ببینه

کسی از باغ محبت

گل عشق بچینه

بهترین کتاب درس

عاشقای دنیا

لیلی و مجنونه و

فرهاده و شیرینه

عشق یه جور افسونه

برای عاشق

حیله شیطونه

برای عاشق

اگه یار بره به راه بی وفایی

زندگی زندونه برای عاشق

عشق یه جور سرابه

حباب روی آبه

از دور یه قصر نوره

از روبرو خرابه

عشق یه جور سرابه

حباب روی آبه

از دور یه قصر نوره

از روبرو خرابه