موری 2 موزیک

موری 2 موزیک

وبلاگ دانلود اهنگ قدیم و جدید،وبلاگ موزیک،دانلود موزیک،ترانه های جدید و قدیمی،شنیدنی،ماندگار
موری 2 موزیک

موری 2 موزیک

وبلاگ دانلود اهنگ قدیم و جدید،وبلاگ موزیک،دانلود موزیک،ترانه های جدید و قدیمی،شنیدنی،ماندگار

دانلود اهنگ احمد معینی بنام ای دل ای دل ( موری 2 موزیک mori2music@ )


دانلود اهنگ احمد معینی بنام ای دل ای دل

Ahmad Moeini - Ey Del Ey Del

سروش،ایتا،آیگپ،گپ،روبیکا،tam tam،اینستگرام:

mori2music@

وبلاگ های موری 2 موزیک

http://mori2music.blogfa.com

http://mori2music.blogsky.com 

متن اهنگ احمد معینی بنام ای دل ای دل

دیگه خواب با چشام قهره

به کامم زندگی زَهره

دل خوونم به رسوایی

دیگه شُهره ی این شَهره

دلم از بی کسی تنگه

همش با غصه میجنگه

چرا خورشید امیدم

غبار آلود و کم رنگه

بسه خوون آبه خوردن ای دل ای دل

روزی صَد دفعه مُردن ای دل ای دل

حلاله زندگی رو در جوونی

به مَه رویان سپردن ای دل ای دل

به گِرد گلرُخان گشتن حرومه

که عشق گلرُخان یه عشق شوومه

اگر رفتی به دنبال حَوسها

بدون ای دل دیگه کارت تمومه

 

دانلود اهنگ احمد آزاد بنام شکسته ( موری 2 موزیک mori2music@ )


دانلود اهنگ احمد آزاد بنام شکسته

Ahmad Azad - Shekasteh

سروش،ایتا،آیگپ،گپ،روبیکا،tam tam،اینستگرام:

mori2music@

وبلاگ های موری 2 موزیک

http://mori2music.blogfa.com

http://mori2music.blogsky.com

متن اهنگ احمد آزاد بنام شکسته

تو شکستی من و اما نمیخوام .. که بشکنی نمی خوام تو بشکنی

تو نموندی با من اما میدونی که با منی میدونی تو با منی

من همه نیاز بودن کنج خونه ی تو

تو به دل جای نداشتی عشق مارو بنشونی عزیز عشق مارو بنشونی

♫♫♫

تو شکستی من و اما نمی خوام که بشکنی

نمی خوام تو بشکنی دیگه هر چی بود تموم شد

عمر من اما حروم شد اونی که دلم نمی خواست دیدم عاقبت همون شد

چه دل ساده ای داشتم اون زیر پات گذاشتم

♫♫♫

دانلود آهنگ احمد آزاد بنام شکسته

♫♫♫

من که از عشق و محبت دیدی چیزی کم نداشتم

با تو دل خونه ی غم بود یه چیزی همیشه کم بود

این نبود عاقبت ما دلامون .. اگهبا هم بود و مال هم بود

تو شکستی من و اما نمی خوام.. که بشکنی نمی خوام تو بشکنی

♫♫♫

تو نموندی با من اما میدونی که با منی میدونی تو با منی

من همه نیاز بودن کنج خونه ی تو

تو به دل جای نداشتی عشق مارو بنشونی عزیز عشق مارو بنشونی

 

دانلود اهنگ عهدیه بنام خاطر خواه ( موری 2 موزیک mori2music@ )


دانلود اهنگ عهدیه بنام خاطر خواه

Ahdyeh - Khaterkhah

 

سروش،ایتا،آیگپ،گپ،روبیکا،tam tam،اینستگرام:

mori2music@

وبلاگ های موری 2 موزیک

http://mori2music.blogfa.com

http://mori2music.blogsky.com 

 

متن اهنگ عهدیه بنام خاطر خواه

خاطر خواه میدونم

خاطرخواه دیوونم

خاطرخواتم والا به مولا

خاطرخوام حیرونم

خاطرخوام داغونم

خاطرخواتم تکی تو دنیا

برای تو میمیرم

به دامت اسیرم

خاطرخوای چشم سیاتم

تو خوبی

تو ماهی

فدات شم الهی

خاطرخوای قند لباتم

میخوام دیگه عالم و آدم بدونن

میخوام دیگه تو قصه مردم بخونن

خاطرخواهی رسوایی داره میدونم

خاطرخواهی شیدایی داره میدونم

مال منی جونم

مال منی عمرم

زبوی تو مستم

به یاد تو هستم آ..

تویی خوب و مهربونم

توی دنیا همزبونم

الهی بی تو نمونم

قدرتو حالا میدونم

یار یار یار مهربونم

درد درد دردت به جونم

یار یار یار مهربونم

درد درد دردت به جونم

دانلود اهنگ آغاسی بنام گل نازم ( موری 2 موزیک mori2music@ )

دانلود اهنگ آغاسی بنام گل نازم

Aghasi - Gole Nazam

 

سروش،ایتا،آیگپ،گپ،روبیکا،tam tam،اینستگرام:

mori2music@ 

 

متن آهنگ آغاسی بنام گل نازم

بخواب عمرم بخواب جونم بخواب شیرین زبونم

تا توخوابی به بالینم بابا بیدار می‌ مونم

گل ناز یکی یکدونه من می من ساغر و پیمونه من

قدمت روی چشام خوش اومدی روشن از روی تو شد خونه من

گل گندم گل بادوم گل پسته گل ناز

با دو چشم و قدو بالات می کنم راز و نیاز

ای امیدم کبوتر سفیدم تو از ره رسیدی به آرزوم رسیدم به خاطر دل تودل از همه بریدم

دانلود اهنگ افشین سیاه پوش بنام الکی ( موری 2 موزیک mori2music@ )

دانلود اهنگ افشین سیاه پوش بنام الکی

Afshin Siahpoosh - Alaki

 

سروش،ایتا،آیگپ،گپ،روبیکا،tam tam،اینستگرام:

mori2music@ 

متن اهنگ افشین سیاه پوش بنام الکی

الکی دل و جوونم باختم به پای چشمون سیاهت الکی

الکی یهو سوختم و ساختم توو دام عاشق کشیات الکی

تو نه دشمن جوون منی

تو نه تشنه به خوون منی

بخدا که تقصیر تو نیست

دل میمیره برات الکی

آره این دل خونه خراب

همه دنیارو کرده جواب

با این عشقای نقش بر آب

باز افتاده به پات الکی

بخدا که تقصیر تو نیست

این خاطرخواهی کار دله

هوایی شده آخر عمر

اینم از حال زار دله

با این اشک بی حاصله من

شده عشق تو مشکل من

یکم راه بیا با دل من

نگو سخته برات الکی