موری 2 موزیک

موری 2 موزیک

وبلاگ دانلود اهنگ قدیم و جدید،وبلاگ موزیک،دانلود موزیک،ترانه های جدید و قدیمی،شنیدنی،ماندگار
موری 2 موزیک

موری 2 موزیک

وبلاگ دانلود اهنگ قدیم و جدید،وبلاگ موزیک،دانلود موزیک،ترانه های جدید و قدیمی،شنیدنی،ماندگار

دانلود اهنگ بابک جهانبخش بنام بی تو میمیرم ( موری 2 موزیک mori2music@ )

دانلود اهنگ بابک جهانبخش بنام بی تو میمیرم

Babak Jahanbakhsh - Bi To Mimiram

فیسبوک،سروش،ایتا،آیگپ،گپ،روبیکا،tam tam،اینستگرام:

mori2music@

متن اهنگ بابک جهانبخش بنام بی تو میمیرم

کوچه به کوچه خونه به خونه

دنبالت گشتم منه دیوونه

سایه به سایه دنبالت کردم

اما گم شدی دورت بگردم

بارون می بارید چشمام نمی دید

قلبم یه لحظه صدات نشنید

به هم می ریزه تموم دنیام

وقتی تو نیستی من خیلی تنهام

گریه ام می گیره وقتی که حرفام از یادت میره

یادت می افتم یادت می افتم 

یادت می افتم بارون می گیره

جایی نمیرم وای چه دلگیرم از دنیا سیرم

بی تو میمیرم بی تو میمیرم بی تو میمیرم

چشمامم بستم خسته ی خسته ام

با عکسات اینجا تنها نشستم

تو رو ندارم هی بد میارم

دلم گرفته از روزگارم

چشمامم بستم خسته ی خسته ام

با عکسات اینجا تنها نشستم

تو رو ندارم هی بد میارم

دلم گرفته از روزگارم

گریه ام می گیره وقتی که حرفام از یادت میره

یادت می افتم یادت می افتم 

یادت می افتم بارون می گیره

جایی نمیرم وای چه دلگیرم از دنیا سیرم

بی تو میمیرم بی تو میمیرم بی تو میمیرم

چشمامم بستم خسته ی خسته ام

با عکسات اینجا تنها نشستم

تو رو ندارم هی بد میارم

دلم گرفته از روزگارم

گریه ام می گیره وقتی که حرفام از یادت میره

یادت می افتم یادت می افتم 

یادت می افتم بارون می گیره

جایی نمیرم وای چه دلگیرم از دنیا سیرم

بی تو میمیرم بی تو میمیرم بی تو میمیرم

 

پایان فصل اول حروف A ( موری 2 موزیک mori2music@ )

سلام به همگی

امیدواریم هر جا هستین،

تنتون سالم،دلتون بی کینه و شاد،

لبتون بی گلایه و خندون

فصل اول حروف A از آهنگها به پایان رسید

امیدواریم تا این لحظه ازین آهنگها که بصورت گلچین بود لذت برده باشین

#کانال و وبلاگ #موری_2_موزیک

لحظه های خوب و خوشی براتون آرزو دارد

برای حمایت از #کانال ایدی زیر را به اشتراک بذارید

کانالها،فیسبوک،اینستگرام:

mori2music@

#وبلاگ های موری 2 موزیک

http://mori2music.blogfa.com

http://mori2music.blogsky.com

دانلود اهنگ آزیتا بنام گناهکار ( موری 2 موزیک mori2music@ )

 دانلود اهنگ آزیتا بنام گناهکار

Azita - Gonah Kar 

فیسبوک،سروش،ایتا،آیگپ،گپ،روبیکا،tam tam،اینستگرام:

mori2music@

متن اهنگ آزیتا بنام گناهکار 

کاش دوستم داشتی

میدیدی تنهام

توو باغچه لبهام

گل بوسه میکاشتی

کاش با من بودی

مثل اون روزا

باز برای فردا

وعده نمیذاشتی

وای چه گنه کردم

روو به تو آوردم

وای روو به تو آوردم

عاشق چشماتم

تنها خاطرخواتم

وای تنها خاطرخواتم

چشمام پره آبه

بخت من خوابه

طفلکی قلب من

بی تو چه بی تابه

قلبم پره خونه

دل دیوونه

بی تو پریشونه

هی میگیره بونه

وای چه گنه کردم

روو به تو آوردم

وای رو به تو آوردم

عاشق چشماتم

تنها خاطرخواتم

وای تنها خاطرخواتم

کاش دوستم داشتی

میدیدی تنهام

توو باغچه لبهام

گل بوسه میکاشتی

کاش با من بودی

مثل اون روزا

باز برای فردا

وعده نمیذاشتی

وای چه گنه کردم

روو به تو آوردم

وای روو به تو آوردم

عاشق چشماتم

تنها خاطرخواتم

وای تنها خاطرخواتم

دانلود اهنگ آینه بنام آسانسور ( موری 2 موزیک mori2music@ )

دانلود اهنگ آینه بنام آسانسور

Ayeneh - Assansor

فیسبوک،سروش،ایتا،آیگپ،گپ،روبیکا،tam tam،اینستگرام:

mori2music@

متن اهنگ آینه بنام آسانسور

نمی دونم، چرا این جوری شد، وقتی تنهایی، ازم دور می شی

جلوی دیگران، یه جور دیگه ای، توی جمع، خیلی باهام جور می شی

شیطنت هام رو دیگه نمی بینی، دل تو، یه ذره هم  نمی برم

زود بهم می ریزم از وقتی که، به خودت نمی رسی بخاطرم

از چشمت افتادم، دیگه نیستی یادم، نمی دونم چی شد، تو رو از دست دادم

زیر قولت زدی و، قلبم رو پس زدی و، اما پات وایستادم

خیلی سخته، وقتی که می بینم، عطر تو، توی آسانسور مونده

اما عطری که بهت هدیه دادم، دست نمی زنی بهش، پُر مونده

جالباسی پُره از لباس نو، که می تونه توی تنت، تک باشه

باشه اشکالی نداره عزیزم، عشق تازه ات هم، مبارک باشه

از چشمت افتادم، دیگه نیستی یادم، نمی دونم چی شد، تو رو از دست دادم

زیر قولت زدی و، قلبم رو پس زدی و، اما پات وایستادم

از چشمت افتادم

دانلود اهنگ عطا بنام مریم ( موری 2 موزیک mori2music@ )

دانلود اهنگ عطا بنام مریم

Ataa - Maryam

فیسبوک،سروش،ایتا،آیگپ،گپ،روبیکا،tam tam،اینستگرام:

mori2music@

متن اهنگ عطا بنام مریم

 مریم چرا با ناز و با افسون و لبخندی

به جانم شعله افکندی مرا دیوانه کردی

امشب چه با ناله غم از هر دیده می بارد

دلم در سینه می نالد مرا دیوانه کردی

رفتی مرا تنها به دست غم رها کردی

به جان من خطا کردی مرا دیگر نخواهی

پیدا شدی با من تو در جام شراب من

از این حال خراب من بگو دیگر چه خواهی

اشکی که ریزد ز دیده ی من

آهی که خیزد ز سینه ی من

رنگ تمنا ندارد تو آن گل مریم سپیدی

بی تو دلم شوری و امیدی

دیگر به دنیا ندارد دیگر به دنیا ندارد

همچون نسیم از برم بگذر

یک لحظه در دیده ام بنگر

شاید بشانی ز عشق و وفا

بینم به چشم تو بار دگر

اشکی که ریزد ز دیده ی من

آهی که خیزد ز سینه ی من

رنگ تمنا ندارد تو آن گل مریم سپیدی

بی تو دلم شوری و امیدی

دیگر به دنیا ندارد دیگر به دنیا ندارد

دانلود اهنگ اشوان بنام بخند ( موری 2 موزیک mori2music@ )

دانلود اهنگ اشوان بنام بخند

Ashvan - Bekhand

فیسبوک،سروش،ایتا،آیگپ،گپ،روبیکا،tam tam،اینستگرام:

mori2music@

متن اهنگ اشوان بنام بخند

اگه دلت گرفته اگه که ناامیدی 

اگه تو اوج سختی بازم ادامه میدی

اگه دلشوره داری نمیخوابی انقدر که بیقراری 

نباید ناامید باشی چون تو خدارو داری

تو برو زیر بارون نگاه به این و اون نکن و 

دستتو بگیر رو به روی آسمون بخند چشاتو ببند

برو پیش مادرت فکر کن این باره آخره 

بگو که دوسش داری همیشه تا آخرش خندید توام بخند

کمک کن به کسی که محتاجه به نون شب 

حاضره بده واسه بچش حتی جونشم

زیر نور شمع تو آغوش هم اگه خندیدن تو هم بخند ...

تو برو زیر بارون نگاه به این و اون نکن و 

دستتو بگیر رو به روی آسمون بخند چشاتو ببند

برو پیش مادرت فکر کن این باره آخره 

بگو که دوسش داری همیشه تا آخرش خندید توام بخند

اگه یه دیوونه یه فقیر بی خونه 

تو اوج درد و رنجش میخنده میخونه

اگه تو اوج دردی خدارو حس کردی پس بخند آره بخند

تو برو زیر بارون نگاه به این و اون نکن و 

دستتو بگیر رو به روی آسمون بخند چشاتو ببند

برو پیش مادرت فکر کن این باره آخره 

بگو که دوسش داری همیشه تا آخرش خندید توام بخند

دانلود اهنگ آرین باند بنام بارون ( موری 2 موزیک mori2music@ )

دانلود اهنگ آرین باند بنام بارون

Aryan Band - Baroon

فیسبوک،سروش،ایتا،آیگپ،گپ،روبیکا،tam tam،اینستگرام:

mori2music@

متن اهنگ آرین باند بنام بارون

هدیه میکنن ابرای بهار

در گوهر آسمونی رو

از تو باغچه ها میخونن گلا

باز ترانه مهربونی رو

از کوچه میاد باز صدای پاش

میزنه به شیشه با قطره هاش

میپچه صداش توی هر خونه

باز بارونه

بارونه بارونه

بارونه بارونه

ابرا پاک میکنن از غبار غم

بوی تازگی میده سبزه زار

دونه های شبنم تو برگ هر

شاخه گلی مونده یادگار

بیا تا بارون باشیم

تا که از غبار غم پاک کنیم دلهارو

تا که از عاطفه سیر آب کنیم گلهارو

تا مثل رنگین کمونا موقع رفتن بارون

توی آسمون دلها بمونن خاطره هامون

بیا تا بارون باشیم بیا تا بارون باشیم