موری 2 موزیک

موری 2 موزیک

وبلاگ دانلود اهنگ قدیم و جدید،وبلاگ موزیک،دانلود موزیک،ترانه های جدید و قدیمی،شنیدنی،ماندگار
موری 2 موزیک

موری 2 موزیک

وبلاگ دانلود اهنگ قدیم و جدید،وبلاگ موزیک،دانلود موزیک،ترانه های جدید و قدیمی،شنیدنی،ماندگار

دانلود اهنگ افشین بنام دلم چه بیقراره

دانلود اهنگ افشین بنام دلم چه بیقراره

Afshin - Delam Che Bi Gharare


متن اهنگ 


لای لالای لای لالای

لای لالای لای لالای

این روزا تو کوچه ی بن بست دلم

دختری عاشقونه پا گذاشته

قدم گذاشته رو دل عاشق من

تو کوچمون کفششو جا گذاشته

حس می کنم عاشق شدم دوباره

عاشق شدن آخ ک چ حالی داره

دلم چ بی قراره

شب و روز نداره

حس می کنم عاشق شدم دوباره

دلم چ بی قراره

شب و روز نداره

عاشق شدن آخ ک چ حالی داره

این روزا تو کوچه ی بن بست دلم

بیا ببین قیامت شبونه

درد دل عاشقمو اون میدونه

اون ک میاد داد میزنه دیوونه

چی کار کنم ک با من بمونه

عشق و توی چشمای من بخونه


mori2music@ کانال موری 2 موزیک سروش،ایتا،گپ،اینستگرام )


دلم چ بی قراره

شب و روز نداره


( mori2music@ کانال موری 2 موزیک سروش،ایتا،گپ،اینستگرام )


حس می کنم عاشق شدم دوباره

دلم چ بی قراره

شب و روز نداره

عاشق شدن آخ ک چ حالی داره

لای لالای لای لالای

لای لالای لای لالای

غروبا پشت پنجره میشینم

زل میزنم ب کوچه عاشقونه

دل تو دلم نیس تا بیاد دوباره

بازم بیاد داد بزنهدیوونه

دلم چ بی قراره

شب و روز نداره

حس می کنم عاشق شدم دوباره

دلم چ بی قراره

شب و روز نداره

عاشق شدن آخ ک چ حالی داره

دلم چ بی قراره

حس می کنم عاشق شدم دوباره

شب و روز نداره

عاشق شدن آخ ک چ حالی داره

دلم چ بی قراره

شب و روز نداره

حس می کنم عاشق شدم دوباره

دلم چ بی قراره

شب و روز نداره

عاشق شدن آخ ک چ حالی داره

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد