موری 2 موزیک

موری 2 موزیک

وبلاگ دانلود اهنگ قدیم و جدید،وبلاگ موزیک،دانلود موزیک،ترانه های جدید و قدیمی،شنیدنی،ماندگار
موری 2 موزیک

موری 2 موزیک

وبلاگ دانلود اهنگ قدیم و جدید،وبلاگ موزیک،دانلود موزیک،ترانه های جدید و قدیمی،شنیدنی،ماندگار

دانلود اهنگ افشین بنام بد جوری عاشقت شدم ( موری 2 موزیک mori2music@ )

دانلود اهنگ افشین بنام بد جوری عاشقت شدم

Afshin - Badjoori Asheghet Shodam

 

سروش،ایتا،آیگپ،گپ،روبیکا،tam tam،اینستگرام:

mori2music@ 

 

متن اهنگ افشین بنام بد جوری عاشقت شدم

با همه عشق وجوونی با به دنیا مهربونی

با زبون بی زبونی میخوام اینو خوب بدونی

بد جوری عاشقت شدم بد جوری عاشقت شدم

بد جوری عاشقت شدم می دونی عزیز جونی

دختر چشم آسمونی نگاه کن تو عمق چشمام

تا که از دلم بدونی بد جوری عاشقت شدم

بد جوری عاشقت شدم آره عاشقت شدم

قد ریگهای بیابون قد اون لحظه که خورشید

می سوزونه تو تابستون بد جوری عاشقت شدم

بد جوری عاشقت شدم با همه عشق وجوونی

با به دنیا مهربونی با زبون بی زبونی

میخوام اینو خوب بدونی بد جوری عاشقت شدم

بد جوری عاشقت شدم بد جوری عاشقت شدم

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد